نفتالی بنت: «اگر اردن تشنگی می خواهد، این حق آنهاست»

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به اظهارات وزیر امور خارجه اردن مبنی بر عدم امضای توافقنامه تبادل انرژی و آب با اسرائیل واکنش نشان داد.

نفتالی بنت: «اگر اردن تشنگی می خواهد، این حق آنهاست»

 آرتی نوشت: بنابرگزارش رسانه های عبری، بنت با اشاره به اینکه این دولتش بود که چنین توافقی را تبلیغ می کرد، گفت: «اگر اردن می خواهد که مردمش تشنه شوند، این حق آنهاست.»

وی افزود: «اسرائیل منابع انرژی مورد نیاز را در اختیار دارد اما اردن آب کافی برای مردمش ندارد.»

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه «ما آن را نمی خواهیم و به آن نیازی نداریم»، تصریح کرد: «اسرائیل به عنوان همسایه خوب، آب دریا را شیرین کرد و به رود اردن فرستاد تا آنها بتوانند آب بیشتری را پمپاژ کنند. ما این کار را برای کمک به همسایگان تشنه آب انجام دادیم.»

ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن پنج شنبه گفته بود:« در سایه جنایات جنگی اسرائیل علیه بشریت در غزه، معاهدات صلح به اسناد تبدیل خواهد شد. اشغالگران فضای صلح در منطقه را از بین بردند و اردن توافقنامه تبادل آب و انرژی با اسرائیل را امضا نخواهد کرد.»

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    درود بر کشور اسراییل صلح طلب

  • ناشناس
    5

    در وقاحت شبیه و نظیر ندارند. الان ۱۴ قرن میشه که منطقه را اشغال کرده مردمش را کشتار و غارت کرده و به بردگی برده و سراسر منطقه را به گند و کثافت کشیده‌اند و حالا با کمال وقاحت مردمی را که در حال دفاع از خودشان هستند به جنایت علیه بشریت متهم میکنند. براستی عجب قوم رذل و بیشرف و کثافتی هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      باید اب خوردن قطع کرد ثواب دارد .

  • ناشناس
    0

    کلا اگه کسی به ما مسلمونا کمکی بکند از نظر ما وظیفشه وتازه باید همه شا بده چون خدا مارا خیلی دوست دارد وتنها ما براش عزیز هستیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها