حمله با خودرو به نزدیکی سفارت تل آویو در توکیو

نیروهای پلیس ژاپن یک مرد را که با خودرو به نزدیکی سفارت تل‌آویو در توکیو حمله کرد، بازداشت کردند.

حمله با خودرو به نزدیکی سفارت تل آویو در توکیو

منابع رسانه‌ای در ژاپن خبر دادند که یک مرد حدود 50 ساله در توکیو را به دلیل تلاش برای حمله به سفارت تل‌آویو بازداشت شده است.

منابع محلی رسانه‌ای در ژاپن خبر داد، پلیس ژاپن روز پنجشنبه (امروز) یک مرد را که با خودرو به نزدیکی سفارت اسرائیل در توکیو حمله کرد، بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، یک خودروی کوچک به یک حصار در تقاطع ۱۰۰ متری سفارت تل‌آویو در توکیو برخورد کرده است. گفته شد که یک افسر پلیس به طور سطحی زخمی شده است.

یکی از فیلم‌های حاضر در خیابان محل حادثه نشان می‌دهد که خودرو به یک مانع موقت در نزدیکی حصار برخورد کرده است. گفته می‌شود که مردی که در محل دستگیر شد، عضو یک گروه راستگرا و حدود ۵۰ سال است.

حمله به سفارت اسرائیل در توکیو + جزئیات

تلاش برای حمله به سفارت اسرائیل در ژاپن در شرایطی انجام شده که اعتراض افکار عمومی جهان به کشتار فلسطینیان ساکن غزه در حملات صهیونیست‌ها ادامه دارد. اواخر مهر ماه بود که یک کارمند سفارت تل‌آویو در پکن  هدف حمله قرار گرفت. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «یک کارمند اسرائیلی سفارت اسرائیل در پکن مورد حمله قرار گرفت»، افزود که این حمله در محوطه سفارت صورت نگرفته است.

مسئولان ژاپن اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره انگیزه مردی که امروز (پنجشنبه) تلاش کرد به سفارت تل آویو در توکیو حمله کند، ارائه ندادند. مقام‌های سفارت اسرائیل در ژاپن هم درباره این موضوع اظهارنظری انجام نداده‌اند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مسلمانان تروریست متعصب دست به کار شدند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها