نامزد تندرو جمهوریخواه آمریکا که می خواست به ایران حمله کند، کنار کشید

تیم اسکات یکی از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2024، از ادامه رقابت های انتخاباتی دورنی جمهوریخواهان انصراف داد.

نامزد تندرو جمهوریخواه آمریکا که می خواست به ایران حمله کند، کنار کشید

به نقل از سی ان ان، سناتور جمهوریخواه تیم اسکات روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری کحافظه کار فاکس آمریکا از انصراف خود از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

اعلام استعفای ناگهانی اسکات بسیاری از دستیاران و کمک کنندگان مالی این نامزد آمریکایی را غافلگیر کرد. دو نفر از افراد نزدیک به کارزار انتخاباتی اسکات گفتند که این استعفا از قبل به آنها اطلاع داده نشده بود.

وضعیت اسکات در رقابت های انتخاباتی خوب نبود و او نتوانسته بود با حضور در 3 مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوریخواه رای و نظر رای دهندگان جمهوریخواه را کسب کند.

اسکات در سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای جمهوریخواه که هفته گذشته برگزار شد، اعلام کرده بود اگر رییس جمهوری آمریکا شود با مشکل اصلی که ایران است برخورد نظامی خواهد کرد و خود را درگیر "نیروهای نیابتی" ایران در "خاورمیانه" نخواهد کرد.

او گفته بود: "ما باید به ایران حمله کنیم، نه فقط به انبارها در سوریه.. "ما باید سر مار - ایران - را ببریم نه نیابتی هایش."

اسکات در مصاحبه دیشب خود با فاکس نیوز گفت که از دیگر نامزد جمهوری خواه حمایت نخواهد کرد. او همچنین گفت قصد ندارد پیشنهاد نامزدی معاونت ریاست جمهوری هیچ یک از نامزدهای جمهوریخواه را بپذیرد.

نامزد تندرو جمهوریخواه آمریکا که می خواست به ایران حمله کند، کنار کشید

"اندی سابین" اهداکننده برجسته اسکات و غول سرمایه گذار در بخش فلزات آمریکا، به سی‌ان‌ان گفت که از اینکه سناتور اسکات تصمیم به کناره‌گیری گرفت، "ناامید است، اما تعجب نمی‌کند" و افزود که اکنون قصد دارد از نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه حمایت کند.

انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد. بر اساس نظرسنجی ها دونالد ترامپ از میان تمام نامزدهای انتخاباتی حتی جو بایدن رییس جمهوری آمرذیکا در موقعیت به مراتب بهتری است و اگر انتخابات در شرایط کنونی برگزار شود، با فاصله می تواند رقبای خود را شکست داده و راهی کاخ سفید شود.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رابی
    6

    زحمت ایشان را عمو ترامپ خواهد کشید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      عمو ترامپ را با خاک یکسان می‌کنیم
      آهای عمو ترامپ‌ قمارباز. حریفت منم

    • رابی
      0

      اون یکی حریفش ضربه فنی شد.تو مراقب خودت باش😆😅🤣

    • ناشناس
      1

      رابی خب من هم دارم رجزخونی میکنم تا عموترامپ شهیدم کنه🙄

  • ناشناس
    0

    اونا هم کاندیداهای پوششی_روکشی دارند

  • ناشناس
    12

    ترامپ به انتخابات ۲۰۲۴نخواهدرسید

  • ب م
    9

    آمریکا مال این حرفها نیست وطن فروشان دل‌خوش نباشند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها