حزب‌الله: در مقابل صف‌آرایی همه ارتش‌های جهان هم از حمایت غزه دست نخواهیم کشید

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که حتی اگر ناوگان ارتش‌های کل جهان نیز مقابل این جنبش صف‌آرایی کنند همچنان به حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

حزب‌الله: در مقابل صف‌آرایی همه ارتش‌های جهان هم از حمایت غزه دست نخواهیم کشید

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در این باره اظهار داشت: عملیات مقاومت اسلامی در جنوب ثابت کرده است که غزه تنها نیست و رزمندگان محترم مقاومت در یمن، عراق، سوریه و لبنان و حمایت از غزه را رها نکرده و نخواهند کرد و با سلاح و خون خود از آن حمایت خواهند کرد و این همان چیزی است که طرح‌های دشمن برای هدف قرار دادن غزه در یک گوشه و جدا کردن آن از محور مقاومت را ناکام گذاشت.

شیخ قاووق خطاب به کشورهای سازشگر گفت: برای اخراج سفیران اسرائیل از کشورهای عربی منتظر چه هستید؟ آیا هفت هزار شهید که بیشتر آنها زن و کودک هستند کافی نیست تا این سفرا را از کشور خود اخراج کنید؟

وی خاطرنشان کرد: شیرمردان حزب‌الله، شیر میدان و پیروزی‌ سازند و می‌بینیم که با وجود این همه ازدحام نظامی دشمن در دریا، ما وظیفه خود را برای حمایت از غزه رها نکرده‌ایم و آن را نیز تغییر نخواهیم داد و اگر همه ناوگان‌ ارتش‌های جهان جمع شوند، نه حمایت از غزه را رها می‌کنیم و نه از حمایت از ملت خود در لبنان دست می‌کشیم.

در همین راستا، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز تاکید کرد: رهبران و روسای جمهوری که برای حمایت از رژیم اشغالگر و تجاوزاتش به غزه به سرزمین های اشغالی آمدند، در ریختن خون فلسطینیان و کشتارها، شریک هستند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها می‌خواهند غزه را به میدان ویرانی تبدیل کنند تا هر کسی که به مقاومت در برابر آنها فکر می‌کند را بازدارند. هر عرب و مسلمانی را که آرزوی رهایی از سلطه آنها را دارد، بازدارند، اما آنها باید بدانند که ما مقاومت، جهاد و سلاح‌هایمان را رها نخواهیم کرد. ما به مقاومت پایبند هستیم و در خط مقاومت و جهاد تا آخر مسیر ثابت قدم هستیم.

دعموش همچنین گفت: ناوگان‌هایی که آمریکا در منطقه مستقر کرده است مقاومت را از عمل به وظیفه اش در کمک به غزه باز نخواهد داشت و تهدیدهایی که دشمن علیه لبنان مطرح می‌کند مانع عمل ما به وظایفمان نخواهد شد.

حزب‌الله لبنان طی روزهای اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روزهای گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    10

    مقاومت یعنی ب مو رسیدن و ناامید نشدن و توکل ب خدا جان من خیلی مایلم ب غزه قهرمان اعزام شوم و از آرمان گرامی حماس دفاع کنم و با فرزند آمریکا وانگلیس یعنی رژیم صهیونسیتی تا آخرین نفس مبارزه رودررو انجام دهم خداجان شرشیطان زادهارا دورکن از سرزمین بیت المقدس آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها