وزیر دفاع در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه:

رژیم صهیونیستی پوشالی‌تر از تصوراتی است که ایجاد کرده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع سوریه گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیر قابل ترمیم و بی‌سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

رژیم صهیونیستی پوشالی‌تر از تصوراتی است که ایجاد کرده است

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگوی تلفنی با سپهبد محمود عباس وزیر دفاع سوریه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست غیر قابل ترمیم و بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

بر اساس این گزارش، امیر سرتیپ آشتیانی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اظهار داشت: وضعیت فلسطین دردآور است و ما را اندوهگین کرده است.

وی با اشاره به پیروزی‌های حماس در عملیات طوفان الاقصی افزود: بعد از این موفقیت‌ها رژیم صهیونیستی ذات و سرشت واقعی خود را با جنایات غیر انسانی در غزه عیان‌تر کرد.

وزیر دفاع ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی در بمباران فرودگاه حلب و دمشق که منجر به شهادت و مجروح شدن افسران شجاع و مردم بی گناه سوریه شده است، تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این حملات ارسال این پیام است که این رژیم در تمامی جبه‌ها قادر به پاسخ جدی است و این در حالی است که این رژیم شکننده‌تر و پوشالی‌تر از تصوراتی است که ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی خود با وزیر دفاع عراق افزود: موضع قاطع دولت عراق و سوریه در اتخاذ مواضع مستقل و ضد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌تواند الگویی برای آن دسته از کشورهای عربی باشد که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم منحوس هستند.

امیر سرتیپ آشتیانی حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی را علیه تمام قواعد جنگی و حقوق بشر دانست و ادامه داد: این اقدامات باعث به درد آوردن وجدان‌های آزاده جهان اسلام شد که همه افکار عمومی دنیا را بر علیه این رژیم سفاک برانگیخت و برای این رژیم به معنای خودکشی سیاسی بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این رژیم غاصب با چراغ سبز و حمایت‌های آمریکا و غرب هیچ گونه محدودیتی برای اقدامات خود قائل نیست اظهار داشت: رژیم منحوس صهیونیستی تلاش دارد تا انتقام شکست بی سابقه عملیاتی و اطلاعاتی خود را در عملیات طوفان الاقصی که به خوبی سست بودن پایه‌های این رژیم را نشان داد و به هیچ وجه ترمیم نخواهد شد را با کشتار کودکان و مردم بی گناه جبران کند.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه تداوم تحریم غزه و محدودیت‌های شدید و کارشکنی در ارسال کمک‌های بشر دوستانه به غزه منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد، افزود: این حوادث و اقدامات اوج جنون و سفاکی حاکمان تل آویو را نشان می‌دهد، گرچه به لطف خداوند در چشم انداز آینده پیروزی مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی قطعی است.

سپهبد محمود عباس وزیر دفاع سوریه در ادامه این گفت‌وگو ضمن تشکر از پیگیری‌های جمهوری اسلامی ایران نسبت به موضوعات سوریه و محور مقاومت گفت: از رخدادهای حادث شده در غزه و فلسطین عزیز بسیار اندوهگین هستیم و مطمئنیم حقانیت خون شهدا، باعث رسوایی صهیونیست‌ها خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه حملات این رژیم غاصب به فرودگاه حلب و دمشق نشان دهنده ضعف داخلی آنها به ویژه در صحنه نبرد است افزود: ما به خاطر آرمان‌ها در مقابل این رژیم جنایتکار خواهیم ایستاد.

وزیر دفاع سوریه گفت: مظلومیت قربانیان جنایات رژیم صهیونیستی، آشکارسازی پلیدی و ددمنشی حامیان این رژیم برای جهانیان است و باعث حمایت همه اعراب و مسلمانان و آزادگان از ملت فلسطین است و نوید بخش نابودی جنایت پیشگان و آغاز تحولی بزرگ که همانا شکست رژیم صهیونیستی می‌باشد، خواهد بود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها