صهیونیست ها یک بیمارستان را در غزه بمباران کردند؛ بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند/ واکنش حماس به جنایت در بیمارستان مرکز غزه/ اعلام 3 روز عزای عمومی/ ایران محکوم کرد

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

صهیونیست ها یک بیمارستان را در غزه بمباران کردند؛ بیش از ۵۰۰ فلسطینی شهید شدند/ واکنش حماس به جنایت در بیمارستان مرکز غزه/  اعلام 3 روز عزای عمومی/ ایران محکوم کرد

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

اخبار غیر رسمی از شهید و زخمی شدن ۸۳۳ فلسطینی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه حکایت دارد.

شاهدان در فضای مجازی تاکید می‌کنند که شمار شهدا لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

هنوز وزارت بهداشت فلسطین تعداد دقیق مجروحین و زخمی‌ها را اعلام نکرده است.

لحظه اصابت موشک به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه

 
تصاویر تصاویر تصاویر

خبرنگار الجزیره نوشته است آنچه در بیمارستان المعمدانی شاهد بودیم تصاویر وحشتناک و هولناکی بود.

اعضای بدن و بدن تکه تکه شده کودکان، جوانان، پیرمردها و زنان در بیمارستان دیده می‌شد.

لحظات اولیه بمباران بیمارستان

اخبار غیر رسمی از شهادت ۸۳۳ فلسطینی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه حکایت دارد.

شاهدان در فضای مجازی تاکید می‌کنند که شمار شهدا لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

هنوز وزارت بهداشت غزه این خبر را تایید نکرده است.

منابع غیر رسمی: ۱۰۰۰ شهید بر اثر بمباران بیمارستان المعمدانی

برخی اخبار غیر رسمی از نوار غزه حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیشتر از ۵۰۰ نفر بوده و به حدود ۱۰۰۰ نفر می‌رسد.

پدری که قطعات فرزندانشان در کیسه جمع کرده...

هیچ جای دنیا چنین فاجعه‌ای رخ نداده، این حجم از مصیبت ندیده است.

مادر و فرزند زخمی در بیمارستان

و جامعه جهانی در سکوت مطلق!

شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پیش از بمباران  بیمارستان المعمدانی به مردم اعلام کرده بود از خانه‌های خود خارج شوند و به این بیمارستان بروند.

استفاده رژیم صهیونیستی از بمب مخصوص در حمله به بیمارستان المعمدانی 

خبرنگار الجزیره گزارش داده اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی از نوع خاصی بمب استفاده کرده که قادر به ایجاد هزاران ترکش است. 

این خبرنگار گزارش داد بمب مذکور سبک‌تر از بمب‌های دیگر است اما باعث آتش‌سوزی شده و تلفات گسترده‌ای به جا می‌گذارد. 

بزرگترین مجتمع بیمارستانی غزه در خاموشی کامل فرورفت 

همزمان با جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمری در غزه، منابع خبری از فرورفتن بیمارستان الشفا در خاموشی کامل در این منطقه خبر می‌دهند. 

در این بیمارستان تا روز یکشنبه ۷۰ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی وصل بودند و ۲۰۰ نفر بابت دریافت خدمات دیالیز بستری شده بودند. عده زیادی از بیماران کودک هستند. 

واکنش حماس به جنایت در بیمارستان مرکز غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به جنایت به وقوع پیوسته در بیمارستانی در مرکز غزه، آن را جنایت نسل کشی توصیف و خواستار شکسته شدن سکوت در مقابله یاغی گری‌های اشغالگران شد.

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: جامعه جهانی و کشورهای عربی و اسلامی به مسئولیت‌های خود عمل کرده و فورا در این مسئله ورود کنند، این کار باید اکنون انجام شود نه فردا.

 اعلام 3 روز عزای عمومی در فلسطین به‌دنبال جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی

 محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پی جنایت امشب صهیونیست‌ها در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی اعلام سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

ایران بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد را محکوم کرد.

ناصر کنعانی گفت: حملۀ صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه جنایت جنگی وحشیانه و نسل‌کشی است. بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • ناشناس
    16

    خدایا کمک کن

  • ناشناس
    27

    الان یه عده میان نظر میدن و این وحشی گری رو تایید میکنن!

  • ناشناس
    30

    بیشرف های وحشی اسراییل. خدایا ریششون را بخشکان

  • ایرانی
    7

    چی شد حماس حمله کرد جشن گرفته بودین که؟؟ جشن تموم شد؟؟

    نظرات شما -
    • ....
      8

      بابا تو دیگه کی هستی واقعا؟؟؟خداوکیلی بشین با خودت صادقانه فکر کن چی هستی ؟کی هستی ؟!!ببین توی همچین موقعیت های میزان انسانیت مشخص میشه و آدما از هم تفکیک میشن ،اینکه بین خیر و شر ،توی جبهه شر هستی عجیبه خیلی عجیبه ،خودتو تا دیر نشده نجات بده و از خط خونخواران کثیف اسراییلی ببر بیرون و توی خون این همه انسان بیگناه ۷۵سال اخیر شریک نشو.

    • مرگ بر ظالم
      15

      نه ایرانی نه مسلمان و نه یهودی و نه مسیحی و .... هرکس قدر ارزنی انسانیت داشته باشه و بخواد عادلانه قضاوت کنه همین حسو داره.
      عده ای از راحتی و آسودگی و امنیت که سپرشون نیروهای مسلح هستن تا راحت و بی حراس از دشمن زندگی کنن عین خیالشونم نیست فقط بلدن خودی بزنن این حرفا بعید نیست.
      حماس در مقابل دشمن چندین ساله خودش خروش کرد اونم چه برق آسا پایگاه های اسرائیلو زد ن مردمشو.
      ولی دشمنش در کمال نامردی و وحشی گری تلافیشو سر مردم بی گناه در آورد اونم چه دردآور ....... نمیخواد از دیدن کودک خون آلود دلتون بدرد بیاد و ناراحت بشین حداقل سر سوزنی انسانیت داشته باشید....

    • ناشناس
      0

      اقای انسان باور مرگ بر ظالم .اونکه میخواد بجنگد غلط میکند پشت مردم عادی سنگر بگیرد .در ضمن حراس نه دلبندم هراس .ونیز فلسفه وجود نیروی نظامی برا بر قراری امنیت است نه بلعکس .

  • ناشناس
    22

    لعنت بر اسراییل ،که به بچه هم رحم نکرده ،لعنت به هر چی زورگو و دیکتاتور و ظالم

  • شهرام.ر
    1

    لعنت بر کسانی که در ریخته شدن خون این کشته شدگان ، شریکند .

    نظرات شما -
    • بربر
      0

      لعنت
      لعنت
      لعنت
      یاد سینما رکس آبادان میوفتیم
      لعنت

    • شهرام.ر
      0

      هنوز با شنیدن اسم سینما رکس اشکم درمیاد، با لعنت فرستادن هم تخلیه نمیشم . هنوز در انتظار مجازات عاملین اتش سوزی هنوز...

  • ایران من
    8

    آقایون چرا تا چیزی اثبات نشده،سریع موضع گیری می کنید.
    اگه بعد ها ثابت شد،موشک حماس دچار نقص فنی شده و به بیمارستان خورده چی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      یکم سرچ کنی همه چی برات روشن میشه!
      اینقده......نباش

    • ....
      5

      وقتی رفتید اون دنیا ،بهتون میگن هزاران کودک رو کشتین ولی شما انکار می‌کنید.اون موقع الان رو بهت نشون میدن و میگن زمانی که از قاتلان اونها حمایت میکردید،توی خونشون شریک شدید و با قاتلینشون محشور خواهید شد.اینه سرنوشت کسانی که از اسراییل حمایت میکنن.خودتو نجات بده و از لجبازی با خودت دست بردار و راهتو از اون کثافتا جدا کن

    • رابی
      0

      اتفاقا دچار نقص فنی نشده .عمدا بیمارستان را هدف قرار دادند.اسراییلی ها احمق نیستند که بیمارستان را هدف قرار دهند که در این وضعیت زیر فشار افکار عمومی جهان قرار گیرند.

    • ناشناس
      7

      پیداست از اون آدمای ... هستی

    • ناشناس
      13

      نابغه یک راکت حماس این قدر قدرت داشته؟
      این سطح از تخریب رو حداقل دو تا سه بمب یک تنی میتونه داشته باشه نه یک راکت حماس!
      بعدشم خود این صهیونیستهای کثیف میگن ما گفته بودیم بیمارستان رو تخلیه کنن. این یعنی که عمدا و برای کشتن زن و بچه و بیمار بیمارستان رو زدن. نمی دونم بعضیا چرا این قدر در مقابل فکر کردن مقاومت میکنن
      مخالفت با حکومت جمهوری اسلامی بعضیا رو کور و کر کرده.... این مسایل ربطی به جمهوری اسلامی نداره لطفا انسانیت رو قاطی سیاست نکنید!

    • مرگ بر ظالم
      14

      آره اینم هست چون از اسرائیل بعیده این حرکت بدتراز وحشی گری.کلن حدود 80 ساله که جهان داره بد قضاوت میکنه...

  • بی طرف
    2

    شبکه تلویزیونی ایرانشنال بنده نه از حماس خوشم میاد نه از اسرائیل اما شما که ادعای حقوق بشر شما گوش فلک را برده الان چی دارید بگید مگر نباید طبق قانون سازمان ملل به بیمارستان حمله کرد تف بر کشورهای عرب بی غیرت

  • ناشناس
    0

    این کارها از اسراییل ساخته نیست .برا مظلوم نمایی حماسه

  • ملت
    1

    همین تروریست های حماس در سوریه و به عنوان داعش از گاز شیمیایی استفاده کردند تا دولت سوریه را متهم کنند که حکومت ایران این موضوع را بارها تکرار کرد.الانم برای فرار از نابودی موشک زدن بیمارستان تا اسرائیل را متهم کنن.نعل وارونه دارن میزنن به باباشون و ارباب عمله ظلم

  • ناشناس
    0

    اون حماس احمق این اتش را روشن کرد و اکنون دنبال حمایت میگرده خاک بر سر احمقش کنن که خون این همه بی گناهان را با کار نابخردانه خودش باعث شد

  • ناشناس
    8

    هرکی از سلیطه گری و رژیم آپارتاید اسرائیل حمایت کنه بی شرفه

  • 7

    بله جشن گرفتیم که بالاخره مظلوم در برابر ظالم‌ایستاد، الان هم میگیم خون همه این شهیدان قساوت این رژیم را مشخص تر کرد. این اسرائیل دیگه اسرائیل بشو نیست

  • مهدی
    7

    مرگ بر اسرائیل

  • ناشناس
    5

    خدا لعنتتون کنه، تمومش کنید دیگه، بچه‌ها چه گناهی کردن؟!

  • رابی
    1

    به احتمال زیاد خود حماس با موشک این بیمارستان را هدف قرار داده که احساسات مردم جهان را برانگیزد و جان خودشان را بتوانند با متوقف کردن عملیات زمینی اسرائیل نجات دهند.هر جنایتی از این تروریست ها بر می آید.کسانی که سر بچه بی گناه را بریدند و به زنان بی دفاع تجاوز کردند ،دست زدن به چنین جنایتی مثل آب خوردن است برایشان.

  • ناشناس
    7

    لعنت خدا بر اسرائیل، که به زن و بچها هم رحم نمیکند و انسانهای بی دفاع رو به خاک و خون کشیده،،،

  • احمد فسا
    6

    باید هر چه زودتر ریشه این وحشی ها رو خشک کنن یه دونه ازاین حیوونهای صهیونیست رونباید زنده گذاشت اینا برابشریت خطر دارن کثافتای حرومزاده

  • ناشناس
    11

    مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل

  • جاوید
    9

    لعنت خدا بر تمام اسرائیلیها و کسانی که طرفدار این زامبی های خونخوار هستند.

  • احمد فسا
    9

    اگر حاج قاسم سلیمانی بودغزه اینجور غریبانه کشته نمیشدن حرف نمیزد عمل میکرد

  • ناشناس
    8

    واقعا بعد دیدن همچین صحنه هایی بازم سعی داری خودتو گول بزنی که شاید اسرائیل ناخواسته موشک زده
    مغز آدم سوت میکشه از این همه بی وجدانی
    این همه مظلوم داره تیکه پاره میشه شما دارید به این فکر میکنید که یه وقت خدایی نکرده از کسی که حکومتمون ازش طرفداری میکنه دفاع نکنید
    بی غیرتی تا کجا.....

  • نعمت
    0

    لعنت خدا بر باعث وبانی این جنگی که بپا کردند وتنها چیزی که برای آنها ارزش ندارد جون انسان است

  • حا عری
    8

    سلام باز هم کوردلهای بی دین از غاصبین آدم کش ها طر فداری کنند وپرپر شدن زنان وکودکان بی پناه را نادیده بگیرند بخدا قسم فردا باید جواب بدهند آنها شریک این جرم جنایتند تا چقدر انسان پست باشد دیده را نادید کند وخوی وحشی گری داشته باشدو حقیقت هارا پنهان می کند شرم بر این افراد که خودشان را انسان میدانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها