ادعاهای وزیر خارجه آمریکا در فلسطین اشغالی

با وجود اینکه جنگنده‌های رژیم اسرائیل برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع ادامه می‌دهند، وزیر خارجه گفت که اسرائیل حق دارد از خودش دفاع کند.

ادعاهای وزیر خارجه آمریکا در فلسطین اشغالی

«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا که به فلسطین اشغالی سفر کرده است در دیدار با «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که من نه فقط به عنوان وزیر خارجه ایالات متحده بلکه به عنوان یک یهودی که پدربزرگش از قتل گریخته است، به اینجا آمده‌ام.

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در ادامه افزود: کاری که حماس کرد وحشتناک است و شبیه اقداماتی است که داعش انجام داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا گفت: عدم محکومیت اقدامات حماس باعث می‌شود مردم در اسرائیل و در همه جا در خطر باشند، هیچ توجیهی برای جنایت‌های حماس وجود ندارد. هر کس خواهان صلح و عدالت است باید حماس را محکوم کند».

 وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: «حماس از منابع خود برای ساخت راکت و حفر تونل استفاده می‌کند. حماس تنها یک برنامه دارد که نابودی اسرائیل است».

با توجه به اینکه جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع ادامه می‌دهد، وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: اسرائیل حق و وظیفه دارد از خودش دفاع کند و اطمینان حاصل کند که آنچه رخ داده تکرار نخواهد شد.

درحالیکه در عملیات گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین ده‌ها نفر نیز از جنوب سرزمین‌های اشغالی به اسارت گرفته شدند، بلینکن ابراز داشت 25 آمریکایی در اسرائیل کشته شدند و ما بابت فقدان آنها آزرده‌ خاطریم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار از آمریکا بابت حمایت همیشگی از صهیونیسم تشکر کرد و گفت: «آمریکا متشکریم بابت حمایت از اسرائیل در امروز، فردا و همیشه».

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها