زن اسرائیلی: مبارزان فلسطین گفتند نگران نباش، ما مسلمانیم به شما آسیب نمی‌زنیم/ ویدئو

یک شهرک‌نشین زن می‌گوید مبارزان گروه مقاومت اسلامی در جریان عملیات روز ۷ اکتبر رفتار محترمانه‌ای با او داشته‌اند. او گفت بعد از اینکه به مبارزان فلسطینی گفته فرزندانش در خانه هستند آنها به او گفته‌اند: «نگران نباش، ما مسلمانیم به شما آسیب نمی‌زنیم.»

زن اسرائیلی: مبارزان فلسطین گفتند نگران نباش، ما مسلمانیم به شما آسیب نمی‌زنیم/ ویدئو
حجم ویدیو: 4.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    7

    ای کاش جنایت حماس هم به تصویر میکشیدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این دروغا چیه .
      پس این همه ادم غیر نظامی توسط بودایی ها کشته شدند یا توسط مسلمان نما های حماس.

  • ناشناس
    5

    راست میگن جنایت های شنبه کار دستشان و شیطان و یزید بوده کار اینها بدبختها نبوده اصلا مسلمونها چه به جنایت .

  • ملت
    6

    این جزو ۲۰ درصد حماس هست که داعشی نبودن.درود بر اسراییل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      متاسفم برایت نه به خاطر حمایت ازاسرائیل نه به خاطر حمایت قتل هر انسانی که حق زندگی با آرامش دارد ؛اگر خوی انسانی داری باید از قتل هر انسان به جزء ظالم ‌ستمگر رنجیده خاطر شوی

  • ناشناس
    0

    نظرات در خصوص اتفاقات روز دنیا متاثر از نارضایتی های گسترده داخل کشوره بصورت پیشفرض نظرات مخالف نظر سیستمه

  • ناشناس
    0

    با این حساب تکلیف نا مسلمانی نیروهای ولائی متعرض به زنان و دختران ایرانی روشن و بی گفتگو است.

  • رابی
    0

    پس احتمالا تجاوز به اون تعداد کودک و زن اسرائیلی و سربریدن آنها کار بودایی ها بوده نه مسلمانان.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به نظرم همانطور که انکار هولوکاست در کشورهای متمدن جرم است...حمایت از حماس هم بایست جرم شناخته شود...چون عمل شنیع حماس هم ردیف و ادامه جنایات نازی های المان است

    • ناشناس
      0

      جناب آقای رابی
      آیا شما به این اظهارات توجه کردی:

      اسرائیل کاتز وزیر انرژی اسرائیل هشدار داد تا زمانی که حماس افرادی را که در حمله غافلگیرانه به اسارت گرفته است آزاد نکند، کشورش امکان ارائه هیچ‌گونه کمک یا منابع بشردوستانه‌ای به غزه را فراهم نخواهد کرد. او گفت:
      "تا زمانی که اسرائیلی‌های ربوده شده به خانه‌های خود بازنگردند در نوار غزه کلید برق روشن نمی‌شود، شیر آب باز نمی‌شود و کامیون سوخت وارد نمی‌شود"
      وزیر اسرائیلی با انتقاد از کسانی که خواستار گشایش کریدورهای بشردوستانه برای ورود آب، سوخت و مواد غذایی هستند، گفت:
      "هیچ‌کس نباید ما را سرزنش کند. بشردوستی در برابر بشردوستی معنا پیدا می‌کند و کسی نمی‌تواند در مورد اخلاقیات، اسرائیل را موعظه کند"!

      من جنایات تروریستهای حماس در حق مردم اسرائیل را بی هیچ قید و شرطی محکوم میکنم و از حماس و حامیانش ابراز برائت و انزجار میکنم و خواستار مجازات آنها بخاطر ارتکاب جنایت علیه بشریت هستم. آیا شما حاضر هستی اظهارات کاتز در توجیه محاصره ظالمانه مردم غزه را - که گروگان تروریستهای حماس هستند - محکوم کنی و از او اعلام برائت کنی یا اینکه برای سخنان غیرانسانی او توجیه‌تراشی میکنی؟

    • رابی
      0

      جناب ناشناس
      آدم توی کشتی نمی نشیند و نان مفت بخورد و با ناخدا هم گلاویز شود.آب و برق مفت زده بود زیر دل مردم غزه .ظاهرا فراموش کردی که این جنگ را حماس آغاز کرد نه اسرائیل. خود شما حاضر هستید که به کسانی که به کودکان و زنان و ناموس شما تجاوز جنسی کرده اند و کودکان شما را با سنگدلی و بی شرفی سربریده اند به آنها آب و برق و خوراک مجانی دهید؟ احتمالا انتظار دارید که اسرائیل برای اونها آب مجانی و تصفیه شده بفرستد که بعد از سربریدن کودکان اسرائیلی دستهایشان را بتوانند با آب بشورند و بعد از تجاوز به زنان و دختران اسرائیلی بتوانند بروند غسل بکنند!
      من با هر گونه جنایت و تنبیهی علیه غیر نظامیان و مردم عادی که در جنگ مشارکت نداشته اند مخالف هستم.اسرائيل نیز قبل از بمباران و قطع آب و برق مجانی که برای غزه می فرستاد اعلام کرد که مردم عادی شهر را ترک کنند .اما حماس از مردم به عنوان سپر دفاعی استفاده می کند.این دیگه ربطی به اسرائیل و حقوق بشر ندارد.و هر کسی داخل غزه بماند مسئولیتش با خودش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها