فعال سیاسی: نگاه به غرب، کشور را از موفقیت دور می‌کند

دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) گفت: هرگاه در نظام جمهوری اسلامی به غرب نگاه شود، دستاوردهای کشور برجسته دیده نمی‌شود و از موفقیت دور می‌شود.

فعال سیاسی: نگاه به غرب، کشور را از موفقیت دور می‌کند

ابوالقاسم جراره شامگاه پنجشنبه در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی استان سمنان در فرهنگسرای حکیم الهی سمنان افزود: انقلاب اسلامی در نظم نوین جهانی نقشی مهم دارد و انقلاب اسلامی الگویی در جهان است.

وی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در این مدت عملکرد موفق داشته و در جهان اثرگذار است.

دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هرگاه دولت در مسیر انقلاب اسلامی پیش رود، بیش از پیش موفق عمل ‌می‌کند.

پاسخگویی به نیازهای عمومی هدف شریان است

او گفت: شریان طبق منویات رهبر معظم انقلاب برای کانال‌کشی فکری برای پاسخگویی به نیازهای عمومی جامعه شکل گرفته و به دنبال کمک به پیگیری، شناسایی و رائه راهکار برای نیازهای جامعه است.

دبیرکل شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی اضافه کرد: شریان به دنبال شناسایی افراد متخص، نخبه و انقلابی و کمک به تحقق آرمان‌های متعالی است.

وی گفت: شناسایی نیروهای انقلابی برای ورود به بدنه مدیریتی در بخش‌های مختلف مانند فرهنگ، اقتصاد و اجتماعی از اهداف شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی است.

جراره یادآور شد: شورای فقهی برای جلوگیری از انحراف مسیر در شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شکل گرفته و بدون شک حرکت شریان در مسیر گام دوم انقلاب برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته ده‌گانه در شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی، افزود: تشکیل کمیته شکوفا به منظور استفاده از ظرفیت نوجوانان پیگیری می‌شود.

انقلابی‌گری به عمل است

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتصاب نیروی انقلابی، کار انقلابی نیست بلکه زمانی کار انقلابی است که مدیر کار انقلابی انجام دهد و در عمل انقلابی‌گری را نشان دهد.

عباس گلرو افزود: ادعای انقلابی‌گری باید با اعتقاد و پایبندی به معیارهای انقلاب، اصول، اخلاص و از خودگذشتگی همراه باشد.

وی تاکید کرد: خودسازی شرط نزدیک شدن به نور ولایت است و امیدواریم در عمل شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی واقعی نیروی انقلابی مورد توجه باشد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امنیت امروز ایران و اقتدار کشور در جهان مرهون جانفشانی مجاهدانی مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه یک انسان وارسته و انقلابی است.

گلرو بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی نظام‌های بزرگ سلطه را به پشتوانه بیش از چهار دهه تلاش به چالش کشید.

جوان‌گرایی رویکرد مهم شریان است

دبیر شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی استان سمنان (شریان) هم گفت: جوان‌گرایی رویکرد اصلی در این شبکه راهبردی است و تلاش می‌شود کارآمدی لازم را در استان سمنان داشته باشد.

مهدی پاک‌طینت افزود: شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی استان سمنان با تمام توان برای پیشبرد هدف و تقویت وحدت و همدلی تلاش می‌کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها