ایتالیا خواهان مسدود کردن مسیر ورود پناهجویان از مدیترانه شد

نخست‌وزیر ایتالیا در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) منتشر شد تاکید کرد که برای جلوگیری از ورود قایق‌های پناهجویان به لامپدوسا در صورت لزوم باید از نیروی دریایی نیز استفاده شود.

ایتالیا خواهان مسدود کردن مسیر ورود پناهجویان از مدیترانه شد

ظرفیت مرکز پذیرش موقت پناهجویان در جزیره لامپدوسای ایتالیا بین ۴۰۰ تا حداکثر ۶۰۰ نفر عنوان می‌شود اما در برخی روزهای گذشته تعداد کسانی که با قایق خود را به آنجا رسانده‌اند تا چند هزار نفر گزارش شده است.

 

 نخست‌وزیر ایتالیا با توجه به ازدحام پناهجویان و شرایط پرتنش جزیره لامپدوسا از اتحادیه اروپا خواست به هر وسیله برای جلوگیری از رسیدن پناهجویان به این جزیره همکاری کند.

جورجیا ملونی، در یک پیام ویدئویی که شامگاه جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) منتشر شد تاکید کرد که برای جلوگیری از رسیدن قایق‌های پناهجویان به لامپدوسا در صورت لزوم باید از نیروی دریایی نیز استفاده شود.

 

ملونی می‌گوید دولت ایتالیا برای مقابله با هجوم پناهجویان به این کشور، به خصوص از مسیر دریای مدیترانه با قاطعیت اقدام خواهد کرد.
نخست‌وزیر ایتالیا همچنین از شارل میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا خواسته رسیدگی به موضوع مهاجران را در دستور کار اجلاس سران در ماه اکتبر سال جاری قرار دهد.
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    کل جمعیت افریقا،برن اروپا و خودشان را راحت کنند،بعد اروپا میشه افریقا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مثل ایران که شده افغانستان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها