هشدار روزنامه نزدیک به سپاه به حاکمان سعودی؛ پاسخ ایران به عادی‌سازی روابط عربستان با صهیونیست‌ها، فرود هواپیمای‌های ایران در صنعا است!

روزنامه جوان به عربستان هشدار داده که پاسخ ایران به عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها، روابط فعال با یمن و فرود هواپیماهای ایران در صنعا خواهد بود.

هشدار روزنامه نزدیک به سپاه به حاکمان سعودی؛ پاسخ ایران به عادی‌سازی روابط عربستان با صهیونیست‌ها، فرود هواپیمای‌های ایران در صنعا است!

یک رخداد مهم، نفس مصنوعی دادن به رژیم صهیونیستی است که شرایط امروز را در ۷۰ سال گذشته تجربه نکرده است.

عربستان برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها، بهانه نگرانی از اسلام‌گرایان داخل سعودی را در رسانه‌ها مطرح می‌کند، ولی فقط از اینکه ایران پرچمدار آزادی قدس می‌شود و مهم‌ترین آرمان اسلامی و عربی از دست آن‌ها خارج می‌شود، نگران است لذا روابط را با ایران به حالت عادی بازگردانده و با دشمن تاریخی و مذهبی‌شان در ترکیه هم طی سفر اردوغان آشتی کرده‌اند تا با هم افزایی با یکدیگر، نقش ایران را محدود کرده و در قفقاز و افغانستان و پاکستان در محیط پیرامونی ایران چالش‌های فرعی تولید کنند و این نقش به ترکیه واگذار شده تا عربستان با مشکل کمتری روابط با صهیونیست‌ها را علنی کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ترک
    7

    هیچ وقت عربستان یک دوست خوب برای ایران نخواهد بود و نخواهد شد

    نظرات شما -
    • س
      4

      اونهایی که منفی دادن باید تاریخ بهتر و بدون جبهه بخوانند. عربستان زمان پهلوی بیشتر از الان با ایران دشمنی داشت. کلاً این عربهای حاشیه نشین قابل اعتماد نبوده و همیشه از پشت خنجر را به ایران وارد کرده اند

  • امیرکبیر
    0

    این هم نوعی آتش به اختیاری....چین وروسیه شیره جان مردم رامیمکند وکاسبان تحریم همرایشان، چرا؟ چون اقتدار داریم، برای کی؟ الله اعلم.چقدر ازاین مطالب برای امارات وبحرین و طالبان نوشتید چه شد؟ بی اعتمادی بیشتر مردم ودنیا.....حالا هی بگید رژیم مجعول!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    علاوه بر اینکه برای ورزشکاران و سایر مردم خودتان تعیین تکلیف می کنید برای روابط سایر کشورها با اسراییل هم می خواهید همین کار را کنید؟!آنجا که دیگر ایران نیست که بخواهید زور بگویید!

  • ناشناس
    0

    ایران هم باید دست از دشمنی بر دارد وروابط را عادی سازی کنه تا مردمش یه نفس راحت بکشند بس است دیگر این همه دشمنی

  • ناشناس
    0

    خدا را شکر،که کم کم،سایه جنگ بعد از ۸۰ سال داره از خاورمیانه دور میشه،بابا بزارید ملت ها دین های مختلف کنار هم زندگی کنند،هی شاخ و شانه نکشید.

  • حسن حیدری
    0

    چرا مثل بچه ها دارید ادا در میارید . به جای این وقت کشی ببینید مصلحت کشور در آرامش و آسایش مردم کجاست . همانجا در آرامش به فکر ایران اتمی باشید . قدرت محض که شدید پرچم بالا ببرید نه الان که نه قدرت محض ید . نه قادر به برقراری آرامش مردم

  • من
    0

    اقایون مسول و روزنامه چی و ... هیچ وقت یه غیر ایرانی رو تهدید نکنید تجربه ثابت کرده ما هیچ بخاری نداریم و زر زیادی میزنیم

  • Slam
    0

    موشدوانی ممنوع عقل که باشه تهدید جایی نداره یا زنگی زنگ یا رومی روم‌ داشته باشی هار نشی نداشته باشی خوار نشی دو کس مردن و حسرت بردن آنکه دانست و انجام نداد آنکه داشت و نخورد با تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها