عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح است/ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد!

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن‌سازی یک اقدام و بسته جامع است؛ نمی‌توان تنها با بازسازی بافت فرسوده معضل مسکن را حل کرد. مگر چقدر می‌توان در بافت‌فرسوده مسکن‌سازی کرد و تراکم را افزایش داد؟ چرا دولت تاکید دارد کارهایی انجام دهد که نتیجه‌بخش نبودن آن‌ها پیش‌تر ثابت شده است؟

استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح است/ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد!

علی اصغر خانی اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در خصوص عمل به وعده مسکن سازی مطرح شده و در جریان است چرا که شواهد نشان می‌دهد که وزیر مسکن هیچ اقدام رو به جلویی در حوزه مسکن انجام نداده است و فقط شاهد عقب گرد در زمینه مسکن بوده ایم.    

وی ادامه داد: دولت برای حل معضل مسکن در کلانشهرها باید به جای شعار دادن و حرف‌درمانی، اقدام عملیاتی انجام دهد! مگر دولت نمی‌گوید در حال مسکن سازی هستیم پس چرا هیچ اتفاقی در بازار نمی‌افتد؟ بعد از گذشت دو سال همچنان شاهد گرانی شدید مسکن و اجاره بها هستیم. با این روند مردم به این نتیجه رسیده‌اند که وزارت راه و شهرسازی فقط شعار می دهد و اتفاقی در عرصه مسکن سازی نیفتاده است.  

این نماینده مجلس افزود: البته روزانه آمارهایی از ساخت مسکن ارائه می‌شود ولی ما این آمار را واقعی نمی‌دانیم چرا که در عمل هیچ خبری از بهبود شرایط مسکن مردم نیست.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها