واکنش نماینده مجلس به استعفای مجری شبکه ایران اینترنشنال

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به استعفای مجری شبکه ایران اینترنشنال واکنش نشان داد.

واکنش نماینده مجلس به استعفای مجری شبکه ایران اینترنشنال

جواد نیک بین، بین نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال و اشاره وی به ابتذال در رسانه‌های غرب، گفت: ابتذال و بی‌بندوباری اخلاقی و جنسی در دنیای غرب جزئی از گفتمان ایدئولوژیک آنهاست.

واکنش تند نماینده مجلس به استعفای مجری شبکه ایران اینترنشنال

بخوانیدمجری زن ایران اینترنشنال چرا از این شبکه رفت؟ / پای تجاوز جنسی در میان است!

وی افزود: در حوزه رسانه در دنیای غرب این بی‌بندوباری‌ها یک برنامه ثابت است. توقع اصالت اخلاقی از رسانه های غرب کاری عبث و غیرقابل اثبات است.

نیک‌بین با بیان اینکه صحبت‌های این مجری حرف جدیدی نیست، تصریح کرد: در دنیای رسانه غرب، نگاه به جنس زن، نگاهی کالایی و مصرفی است، دنیای رسانه غرب زن را به عنوان یک کالا و عنصر مصرفی می‌داند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طبق گفته‌های خود این مجری که صحبت از تجاوز می‌کند، باید گفت که تجاوز و ارتباطات جنسی برای رسانه غرب امری بسیار عادی است. امثال سیما ثابت باید بدانند که ابتذال از شاخصه‌های دنیای مدرن غرب است.

وی افزود: ابتذال اخلاقی نشانه‌های فروپاشی است و در هر سازمان و هر مکان ابتذال اخلاقی به صورت یک روش دربیاید آن سازمان و نهاد رو به انقراض است. بنابراین فروپاشی رسمی اخلاق در رسانه‌های غرب را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین نیک‌بین خاطر نشان کرد: خانم‌هایی که در حوزه رسانه غرب فعال و قصد فعالیت دارند، باید بدانند که ابتذال در دنیای رسانه غرب همواره وجود دارد. رسانه غرب به زن زیبا و خوش اندام بها می‌دهد.

اخیرا سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال در توئیتی نوشت: از تلویزیون ایران اینترنشنال استعفادادم، تعطیلی و پایان کار برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت» را اعلام می‌کنم. ناگزیر شدم بین کار در شرایط خاص و کرامت انسانی، دومی را انتخاب کنم.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها