امام جمعه بجنورد:

افراد توانمند، سنگر مجلس را خالی نگذارند

امام جمعه بجنورد با اشاره به آغاز پیش ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افراد توانمند و دغدغه‌مند، سنگر مجلس را خالی نگذارند و برای انتخابات ثبت نام کنند.

افراد توانمند، سنگر مجلس را خالی نگذارند

حجت الاسلام رضا نوری در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه امروز ۲۰ مرداد که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده امام، مجلس در رأس امور است و ریل گذاری، قانون گذاری و ایجاد بستر قانونی برای همه مسئولان نظام و مجموعه‌ها باید در مجلس فراهم شود و ناظر امینی باشد بر دولت که به وظایفش عمل کند.

وی تاکید کرد: لذا این سنگر بسیار اهمیت دارد و باید افراد مناسب در آن قرار بگیرند که امین، درستکار، پیگیر، دغدغه‌مند و دلسوز باشند تا به پیشرفت کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که احساس تکلیف کرده و احساس می‌کنند که توانمندی دارند و می‌توانند خدمتی به مردم و نظام داشته باشند، حتماً در فرصت‌های باقیمانده ثبت نام کنند.

حجت الاسلام نوری به هفته صنایع کوچک نیز اشاره کرد و گفت: صنایع کوچک می‌توانند در حوزه‌های مختلف با حمایت دولت، تسهیلات و زمینی که واگذار می‌شود، تاثیرات بسیاری در توسعه کشور داشته باشند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: اگر نیاز هست که شهرک‌های صنعتی در استان افزایش پیدا کند، این اتفاق رخ بدهد. اگر مردم وارد صحنه شوند، حضور آن ها سبب افزایش تولید، ایجاد اشتغال، از بین رفتن بیکاری و ریشه کن شدن فساد می‌شود. لذا دولت باید بسترهای لازم را در این حوزه فراهم و مجوزهای لازم را سریعتر صادر کند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها