عضو هیئت رئیسه مجلس:

درخواست اصل ۸۵‌ شدن لایحه حجاب هفته آینده در مجلس به رأی گذاشته می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمالاً درخواست ۸۵‌ی‌شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رأی گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

درخواست اصل ۸۵‌ شدن لایحه حجاب هفته آینده در مجلس به رأی گذاشته می‌شود

احمد نادری درباره پیشنهاد تعدادی از نمایندگان برای بررسی لایحه عفاف و حجاب براساس اصل 85 قانون اساسی گفت: با توجه به اینکه بیش از 15 نفر از نمایندگان درخواستی را ثبت کردند که لایحه عفاف و حجاب براساس اصل 85 قانون اساسی بررسی شود، در جلسه علنی امروز این درخواست توسط هیئت رئیسه اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: احتمالاً درخواست 85ی‌شدن لایحه عفاف و حجاب در جلسه هفته آینده مجلس به رأی گذاشته می‌شود و در صورت موافقت نمایندگان با این درخواست، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی لایحه عفاف و حجاب تشکیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: سازوکار پیشنهادی برای کمیسیون مشترک بررسی لایحه عفاف و حجاب به این صورت است که نفرات عضو در آن باید از میان 3 کمیسیون قضایی و حقوقی، فرهنگی و احتمالاً کمیسیون اجتماعی باشند.

صبح امروز موضوع لایحه عفاف و حجاب محور هم‌فکری و هم‌اندیشی فراکسیون انقلاب اسلامی بود و در این جلسه، نمایندگان با هشتادوپنجمی‌شدن این لایحه موافقت کردند (بیشتر بخوانید).

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها