سید احمد خاتمی: می‌خواهند القا کنند ولی فقیه یک رهبری همانند سایر رهبران است / ولایت فقیه نائب امام زمان(عج) است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی القای شبهه غلط می‌کنند، گفت: بی‌حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی‌سازی جلوگیری کرد.

سید احمد خاتمی: می‌خواهند القا کنند ولی فقیه یک رهبری همانند سایر رهبران است / ولایت فقیه نائب امام زمان(عج) است

سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان شامگاه جمعه در هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کاشان سخنرانی کرد.

مهمترین بخش های سخنان او به شرح زیر است:‌

- دهه اول محرم که توسط عناصر ضدانقلاب اعلام شده بود، لباس مشکی نپوشید به کوری چشم دشمنان مجالس عزای امام حسین(ع) انبوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
 
-  در موضوع اولی یزید سعی داشت تا شهادت امام حسین(ع) و یارانش را عادی جلوه دهد در حالی که حضرت زینب(س) خطبه‌ای طوفانی ایراد کردند و نقشه یزید خنثی شد.
 
-  مقام معظم رهبری واژه جهاد تبیین را مطرح کردند و در طول یک سال این موضوع را واجب ضروری و واجب فوری قلمداد کردند و در این شرایط برای ما تکلیف ایجاد می‌کند.
 
- دشمن چهار موضوع را قصد دارد در ایران اسلامی کمرنگ کند. اولین موضوع کمرنگ کردن غیرت دینی است به نحوی که برای بدحجابی شش خطبه خواندم و دشمن امروز بی‌حجابی را ترویج می‌کنند و بعد از آن مسائل دیگر است و آنچه جای نگرانی بوده عادی‌سازی این منکر بزرگ است.
 
-  برخی القای شبهه غلط می‌کنند.
 
- بی‌حجابی گناه محض است در حالی که مردم باید حرمت امام حسین(ع) را نگه دارند و از این رو باید از عادی‌سازی جلوگیری کرد.
 
-  باید مراقب باشیم گناه را عادی‌سازی نکنند.
 
- دشمن سعی دارد ولایت‌مداری را کمرنگ کند و از این رو می‌خواهند القا کنند ولی فقیه یک رهبری همانند سایر رهبران است در حالی که ولایت فقیه نائب امام زمان(عج) است و صرفا یک رهبر سیاسی نیست‌.
 
- دشمن قصد کمرنگ کردن اغتشاشات را دارد و از این رو برای این اغتشاشات نام اعتراضات را انتخاب کردند در حالی که در فرانسه حتی یک برگ انجیل آتش نزدند اما به قرآن اهانت شد و شهید عجمیان‌ها را 30 نفر دوره کردند و به شهادت رساندند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان تو دهنی محکمی از مردم خوردند
 
باید مراقب تحریف باشیم چراکه دشمن قصد داشت کشور را به هم بریزد اما موفق نشدند و به لطف خدای اغتشاشات سال گذشته را فقط مردم خنثی کردند و در سال 88 نیز فتنه را مردم خنثی کردند و بعد از این نیز خنثی خواهید کرد.
 
-  برخی افراد قصد دارند تا نفرت از آمریکا را کمرنگ کنند.
 
- توطئه‌های آمریکا علیه ایران یک لحظه متوقف نشده و انگار همه کارهای خود را رها کردند و فقط قصد دارند ایران را بکوبند و از این رو باید مراقب تحریف بود.
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها