وزیر ورزش سابق ایران:

انتخاب هاشمی تصمیم خوبی بود/ مثل برادر کنارش هستم

وزیر ورزش سابق ایران معتقد است که انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش، انتخاب خوبی از سوی رئیس جمهور بود.

 انتخاب هاشمی تصمیم خوبی بود/ مثل برادر کنارش هستم

حمید سجادی در حاشیه جلسه تودیع خود و معارفه کیومرث هاشمی گفت: در حال حاضر برنامه خاصی ندارم، بنده یک معلم هستم و در دانشگاه به انجام تدریس ادامه خواهم داد. 

او در پاسخ به این سوال که چه امتیازی به دوره مدیریت خود می‌دهد؟ توضیح داد: سوال سختی است. ان‌شاءالله عزیزان و خانواده محترم ورزش بنده را قضاوت می‌کنند. من باید به آقای دکتر هاشمی تبریک بگویم و از این انتخاب رئیس جمهور نیز تمجید کنم. هاشمی از مدیران نام آشناست و همه مراحل را پشت سر گذاشته و انتخاب نویدبخشی است. امیدوارم موفق باشند.

سجادی ادامه داد: معاونان هم خوشحال هستند و در این ایام خاص برایشان آرزوی توفیق دارم. امیدوارم دعای جامعه ورزش پشت سر ایشان باشد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو هم کاروان ایران اسلامی نتایج خوبی بگیرد. همه امیدوار هستیم که بهترین مدال‌ها را بگیریم و برنامه‌ریزی‌ها هم برای تحقق این خواسته انجام شده است.

او افزود: بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی و جام ملت‌های فوتبال در پیش است و برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت می‌کنم. او از مدیران خیلی خوب است و هر کجا لازم باشد مانند یک برادر در کنارش هستم. امیدوارم دست به دست هم دهیم تا دولت مردمی در تمام ابعاد موفق شود. برای دولت و آقای رییسی آرزوی توفیق دارم. 

وزیر پیشین ورزش و جوانان در پایان گفت: از همه اصحاب رسانه تشکر می‌کنم، من را حلال کنید. ما همیشه رسانه را به عنوان یک یار در کنار خود می‌دیدیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها