تقاضای انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل از وزارت خارجه؛

نمایندگان باقی مانده در سفارت سوئد را اخراج کنید

جمعی از دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به بهانه توهین در کشور سوئد به ساحت قرآن و رهبر انقلاب، خطاب به دستگاه دیپلماسی نوشتند که نمایندگان باقی مانده در سفارت سوئد را به‌عنوان عناصری نامطلوب از خاک ایران اخراج کنید.

نمایندگان باقی مانده در سفارت سوئد را اخراج کنید

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ ۚ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ»(۷۳/توبه)

هتک حرمت مزدوران صهیونیسم به ساحت مقدس قرآن، کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان و توهین به راهبر حریت‌خواهان جهان با تأمین مجوز از طرف دولت پادشاهی سوئد، باید اتمام حجتی بر مسئولان جمهوری اسلامی ایران که در سایه سال‌ها صبر و مصلحت‌اندیشی بیهوده در برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با این شیاطین انس که منجر به جری‌تر شدن آنها و دستاویز قرار دادن آزادی بیان برای نفرت‌پراکنی برخلاف قوانین بین‌المللی شد، باشد. توهین به ساحت رهبر شیعیان جهان به روشنی ثابت کرد که کدام قرائت از اسلام عزیز است که منافع جبهه استکبار را به خطر انداخته است.

بیش از ۱۴۰۰ سال که همه دشمنان اسلام میخواهند نور اسلام را خاموش کنند و نتوانستند، دولت سوئد در کنار آنها نیز نمیتواند چنین کاری بکند چه رسد به اینکه خودش به تنهایی به مبارزه با اسلام برخیزد. اکنون باید به مسئولان انقلابی طرح‌ریزی و هدایت سیاست خارجی کشور یادآور شد، درجایی که شعار یک ملت این است که «ما ملت امام حسین هستیم» لازم است در برابر دولت سوئد که رسماً به بازوی اسلام‌ستیز شیطان بزرگ و حیاط خلوت سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل تبدیل شده و پیشرو در اشاعه سیستماتیک چنین اقدامات موهن و اهانت‌آمیز است اقدامی پشیمان‌کننده از خود بروز دهند.

برآیند کلام اینکه ما، جمعی از دانشجویان انقلابی فعال در انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، از نهادهای عالی تصمیم‌گیر علی‌الخصوص دستگاه دیپلماسی کشور میخواهیم که در پاسخی قاطع به این اقدام دولت سوئد و همچنین تداوم اسارت شهروند ایرانی آقای حمید نوری برخلاف حقوق بین‌الملل و با هدایت گروه‌های تروریستی، نمایندگان این کشور را به‌عنوان عناصری نامطلوب از خاک ایران اخراج کنند و همچنین پیگیر واکنشی مشابه از دیگر کشورهای اسلامی نیز باشند.

افزون بر آن، اسلام، آیین جهاد و مبارزه با کفر و نفاق است. و هرچند کیفر اخروی کفار و منافقین جهنم است ولی جزای دنیوی اعمال آنان نیز محفوظ است. به همین سبب از ارکان برون‌مرزی جمهوری اسلامی و همه آزادی‌خواهان دنیا نیز انتظار میرود که در کنار میدان دیپلماسی و رویه حقوقی آن، به دنبال پاسخگو کردن این معاندین باشند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • رابی
    0

    منظورشان از همه آزادیخواهان جهان در نامه اشان دقیقا چه کسانی بوده؟🤣😆
    آزادی خواهان ایران احتمالا جزو اون آزادی‌ خواهان جهان محسوب نمی شوند!
    اصلا این دانشجویان ساندیس مزاج معنی آزادی را می فهمند چیست یا خیر؟

    نظرات شما -
    • کلاه قرمزی
      0

      منظور از آزادی خواهان اینا که خودشون میترکونن تا برن بهشت.

  • ناشناس
    0

    ساندیس خورها

  • ناشناس
    0

    ساندیس خورا اگه مسلمانید از وسائل نقلیه وحمل بار سوئدی استفاده نکنید با اونا به شهرهای مذهبی برید حرامه همچنین موادی غذایی که با کامیون های انها جابجا میشه حرامه . هیچ فکر کردید قطعات اگه نیاد جان چندین میلیون نفر در جاده ها بخطر می‌افته

  • ناشناس
    0

    جمع کنید . کم مونده با کل دنیا قطع ارتباط کنیم فعلا که نصف دنیا طردمون کردن.

  • ناشناس
    0

    چطوریه این جماعت معلوم الحال حق تجمع دارند اما ملت زیر فشار حق تجمع ندارند

    نظرات شما -
    • 🐜
      0

      برای اینکه در ایران جماعت طبقه بندی میشوند برعکس همه جهان

  • 🐜
    0

    تندروی بلای جان خودو دیگران میشه ره آن است که آهسته و پیوسته رود ره رو آن نیست که گه تندو گهی خسته رود اگر دانشجویان واقعی هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها