افزایش تمرد نظامیان، صدای نتانیاهو را درآورد

همزمان با تشدید نگرانی نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره افزایش تمرد نظامیان، بنیامین نتانیاهو در جلسه کابینه خطاب به آنها هشدار داد که تمرد از خدمت، اقدامی غیرقانونی است.

افزایش تمرد نظامیان، صدای نتانیاهو را درآورد

افزایش تمرد نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید نگرانی نهادهای امنیتی این رژیم، صدای بنیامین نتانیاهو را درآورده و او را به اظهارنظر در این باره در جلسه امروز کابینه واداشته است.

منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی خبر دادند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه به نظامیان این رژیم درباره تمرد از خدمت در ارتش هشدار داد و اقدام آنان را غیرقانونی خواند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو درباره اعتراض نیروهای ذخیره ارتش به طرح اصلاح ساختار قضایی این رژیم گفت: «تحریک به امتناع (از خدمت در ارتش) و خود امتناع، مغایر با دموکراسی و قانون است».

وی افزود: «دعوت برای سرپیچی از دستورات نظامی در ارتش، دشمنان اسرائیل را برای حمله تشویق می‌کند. عاقلانه نیست که مجموعه‌ای در داخل ارتش تهدید کند که دیگر از امنیت اسرائیل دفاع نمی‌کند».

واکنش نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به افزایش تمرد نظامیان در اعتراض به طرح کابینه برای تغییر ساختار قضایی رژیم صهیونیستی، در شرایطی مطرح شده که نهادهای امنیتی تل‌آویو درباره افزایش طغیان نظامیان هشدار داده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» اخیرا با انتشار گزارشی هشدار داد، نهادهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی از اینکه قابلیت‌ها و توانایی عملیاتی ارتش تحت تأثیر تمرد تعدادی از خلبان‌های نیروی هوایی قرار گیرد، به شدت در نگرانی به سر می‌برند.

تمرد خلبانان ذخیره نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با واکنش هشدارآمیز و ابراز نگرانی مقام‌های این رژیم مواجه شد و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش  در این باره گفته بود: «استعفای چند صد خلبان و ناوبر هوایی به کارایی نیروی هوایی، آسیبی واقعی وارد می‌کند».

طغیان نظامیان رژیم صهیونیستی منحصر به برخی خلبانان نمی‌شود و روز شنبه (۲۴ تیر ماه) هشدار تکاورهای ذخیره ارتش برای تمرد خبرساز شده بود. به گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تعدادی از تکاورهای ذخیره رژیم صهیونیستی هشدار دادند که در صورت تداوم اقدامات کابینه از خدمت خودداری خواهند کرد.

در پی اصرار بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر پیشبرد قانون تغییر در ساختار نظام قضایی با وجود مخالفت‌های شدید داخلی، بیش از۴۲۰ نیروی ذخیره در یگان تکاوری فوق ویژه نیروی دریایی ارتش این رژیم (شایِتِت ۱۳) اعلام کردند که تا زمانی که روند ادعایی موسوم به اصلاحات قوانین قضایی متوقف نشود، حضور داوطلبی خود در نیروهای ذخیره را لغو خواهند کرد.

یگان فوق ویژه تکاوری شایتت ۱۳، یکی از سه یگان فوق ویژه اصلی در ارتش رژیم صهیونیستی و یکی از سه یگان ویژه تحت امر نیروی دریایی ارتش این رژیم است که مسئولیت برخی از عملیات‌های نجات و  موسوم به ضدتروریستی ارتش را برعهده دارد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بابا نظمی های بعصی جاها هم دست کمی ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها