وزیر علوم:

برای اجرای مصوبات قانونی درباره حجاب جدی هستیم/ ساز و کار قانونی برخورد با رفتار‌هایی که قانونی نیست دیده شده است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ما در وزارت علوم به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب و همچنین اجرای موارد قانونی در این حوزه که برای دانشگاه‌ها وجود دارد، اهتمام جدی داریم.

برای اجرای مصوبات قانونی درباره حجاب جدی هستیم/ ساز و کار قانونی برخورد با رفتار‌هایی که قانونی نیست دیده شده است

محمدعلی زلفی گل، تحقیقات و فناوری در خصوص وظایفی که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب برای وزارت علوم درنظر گرفته شده، گفت: وزارت علوم به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره عفاف و حجاب و همچنین اجرای موارد قانونی در این حوزه که برای دانشگاه‌ها وجود دارد اهتمام جدی دارد.

وی همچنین گفت: هر محیطی یک سری قواعد و مقررات خاص خودش را دارد که باید رعایت شود و طبیعی است که در دانشگاه‌ها هم قواعد و مقرراتی وجود دارد و چناچه رعایت نشود ساز و کار قانونی برخورد با رفتار‌هایی که قانونی نیست هم دیده شده است.

زلفی گل تاکید کرد: خوشبختانه دانشگاهیان ما همیشه به عنوان مرجع و الگو در جامعه مطرح بودند و همین شرایط هم الحمدالله هم الان وجود دارد.

وزیر علوم اظهار داشت: اگر در موارد نادری هم وجود داشته باشد که کسی به قانون بی توجهی کند انشالله به مرور اصلاح خواهد شد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    بلاخره سر سپردگیتونا باید اظهار فرمایید .راستی خانواده در دیار کفرم رعایت حجاب می فرمایند ؟

  • ناشناس
    0

    دلسوزانه عرض کنم بحث پوشش بانوان رابه اختیارخودخانمهابگذاریداین صحبتهای بعضاشعاری وکلیشه ای تنهانتیجه اش به وجودامدن حس تنفرپنهان درقشرجوان خواهدشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها