رسانه‌های عبری: روزهای پیچیده‌ای در کرانه باختری در انتظارمان است

رسانه‌های عبری زبان در واکنش به تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی طی روزهای اخیر در کرانه باختری به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در انجام عملیات گسترده و همه‌جانبه در این منطقه اذعان و تاکید کردند که روزهای پیچیده و دشواری در کرانه باختری در انتظار رژیم اسرائیل است.

رسانه‌های عبری: روزهای پیچیده‌ای در کرانه باختری در انتظارمان است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند: ارتش اسرائیل نیروهایش در کرانه باختری را بیشتر می‌کند؛ اما نمی‌تواند یک عملیات گسترده و همه‌جانبه را انجام دهد.

یک مقام بلند پایه صهیونیست در این باره گفت: ما باید نیروهای بیشتری را در کرانه باختری مستقر کنیم و تا جایی که می‌توانیم اوضاع را آرام کنیم.

رسانه‌های عبری زبان همچنین با اشاره به افزایش میزان عملیات‌های ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین اذعان کردند که این روند یک تهدید برای اسرائیل به شمار می‌رود و این تهدید پس از عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهرک «عیلی» و جنایت صهیونیست‌ها در شهر و اردوگاه جنین جدی‌تر شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی نیز تاکید کردند: آنچه اخیرا رخ داده خطرناک است و ممکن است حملات بیشتری صورت گیرد و روزهای پیچیده‌ای را در پیش خواهیم داشت.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی به شدت نگران حملات وحشیانه شهرک‌نشینان خود به مناطق فلسطینی در کرانه باختری است و به همین دلیل تصمیم به استقرار نیروهای بیشتری در مناطق مشخص شده با هدف جلوگیری از انجام چنین حملاتی گرفته است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها