پایان تروریست‌ها، ۴۲ سال پس از فرار بزرگ/ سناریوی حذف منافقین از اروپا کلید خورد

طی روزهای اخیر و هم‌زمان با چهل‌ودومین سالروز حوادث ۳۰ خرداد که منتهی به فرار منافقین از کشورمان شد، دو اتفاق مهم در ارتباط با سازمان تروریستی منافقین رخ داد.

پایان تروریست‌ها، ۴۲ سال پس از فرار بزرگ/ سناریوی حذف منافقین از اروپا کلید خورد

طی روزهای اخیر و هم‌زمان با چهل‌ودومین سالروز حوادث ۳۰ خرداد که منتهی به فرار منافقین از کشورمان شد، دو اتفاق مهم در ارتباط با سازمان تروریستی منافقین رخ داد که نشان داد جهان با ماهیت واقعی این سازمان آشنا شده است.

ابتدا برگزاری تجمع سالیانه منافقین در پاریس توسط پلیس فرانسه لغو شد. اتفاقی بی‌سابقه که با رویکرد سال‌های قبل در قبال تامین امنیت میتینگ این گروهک متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: منافقی‌ که در آلبانی به هلاکت رسید، که بود؟

در رخدادی دیگر پلیس آلبانی در چارچوب اجرای حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم، با حمله به مقر این تشکیلات در اردوگاه اشرف برخی از وسایل الکترونیکی غیرمتعارف از جمله تعدادی پهپاد را ضبط کرد.

در این‌ عملیات که علیه اقدامات تروریستی و سایبری منافقین انجام شد، نیروهای امنیتی در حین بازرسی با مقاومت و حمله تعدادی از اعضای این سازمان روبه‌رو شده و برخی خبرها حکایت از وقوع درگیری و کشته و مجروح‌شدن برخی افراد دارد.

در بیانیه وزارت کشور آلبانی درباره این عملیات آمده است: عملیات امروز ما مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفته است.

به گفته مقامات آلبانی، مطابق توافق میان ما و سازمان در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان‌دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند.

براساس اعلام رسانه‌های این کشور، از صبح امروز نیروهای پلیس آلبانی برای بازرسی از این قرارگاه برای ساعتی کنترل آن را بر عهده گرفته و ضمن بازرسی دفاتر این سازمان، تمامی سیستم‌های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن‌های همراه و غیره مورد بازرسی قرار گرفت. برخی از وسایل الکترونیکی غیرمتعارف از جمله تعدادی پهپاد، توسط پلیس ضبط شدند.

وزارت کشور آلبانی تایید کرده، نیروهای امنیتی در حین بازرسی با مقاومت و حمله تعدادی از اعضای این سازمان روبه‌رو شدند.

طبق اعلام اعضای گروهک تروریستی منافقین از داخل پادگان اشرف در آلبانی، علی منشراری، از اعضای گروهک تروریستی منافقین، پس از عدم‌موفقیت در جلوگیری از ورود پلیس آلبانی به پادگان اشرف به روی پلیس آلبانی اسلحه کشید که توسط پلیس آلبانی کشته شد.

نکته جالب توجه در عملیات اخیر، پایان همراهی کشورهای اروپایی با گروهک منافقین است و این دولت‌ها پس از چهار دهه پذیرفته‌اند که منافقین از آن‌ها استفاده ابزاری کرده‌اند.

براساس آمارها، منافقین در ترور ۱۷هزار شهید در ایران نقش عمده داشته و هم‌چنان علیه کشورمان پرونده‌سازی و جاسوسی می‌کنند.

به گفته برخی رسانه‌ها، از زمان عملیات پلیس آلبانی، حجم کامنت‌های ضدایرانی در شبکه‌های اجتماعی به‌شدت کاهش یافته که نشان‌دهنده نقش نیروهای سایبری منافقین در ایجاد تشویش اذهان در فضای مجازی است.

هم‌زمان با تصمیمات مهم دولت‌های فرانسه و آلبانی، گفته شد که معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در دوحه با نماینده اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرده است. هم‌زمانی این دیدار با عملیات اروپایی، نشان می‌دهد که اروپا در حال درک واقعیت‌ها در قبال ایران است.

منبع: خبر۲۴
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    4

    تروریست ها داخل ایران هستند

  • ایرانی
    1

    امریکا می خواهد بدنه ی منافقین با اکراه یا اجبار بپذیرند به شاخ افریقا بروند تا در آنجا هم علیه کشتی های ایرانی و هم علیه یمنی ها فعالیت کنند.
    این بدبخت های گمراه تا سقط شدن تک تک شان غلامان حلقه بگوش شیطان بزرگ خواهند بود و هر جا بدست ایرانیان بیفتند باید بلافاصله به درک فرستاده شوند بقولی:
    یک منافق خوب یک منافق مرده است

  • ناشناس
    16

    درود بر مسعود رجوی صلح طلب

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تو معلومه از خود آلبانی هستی
      پیر خرف برو دعا کن خداببخشه تو رو میایی جنایت میکنی
      زشته خجالت بکش از سن و سالت تو دیگه باس بری اون دنیا

  • متفاوت
    2

    همیشه پایان هر راهی تازه اول راه است. یادتان نرود.

  • خبر قبلی
    0

    دوباره بوی پول شنید

  • منوچهرخلیلی
    0

    این برنامه عالی

  • ناشناس
    0

    کسانی که دستشان بخون بیگناهان الوده است سرانجامی بددرانتظارشاناست

  • عباس
    0

    این ترسوی ناشناس بز دل کی هست که به مسعود رجوی خائن درود گفته؟ پرونده مسعود رجوی مالامال از خیانت هست وقتی در زمان شاه افتاد زندان برادرش کاظم رجوی همکار ساواک واسطه شد از اعدام در رفت وبهد تغییر ایدئولوژیک از اسلام با مارکسیست اد .با انقلاب ۵۷ از زندان ازاد شد وقشر وسیعی از جوانان نا آگاه رو فریب داد وبا انباشت اسلحه ومهمات از پادگانها احساس قدرت کرد .با شروع جنگ منافقانه در صف مدافعان سالوس مسلک در اومد وصدام رو متجاوز دونست وبعدش رو اورد به تخاصم با نظام ورفت در دامن صدام و چه جنایت‌ها که نکرد لعنت ابدی به این داروسته نفاق وبعدش شد نوکر ارباب وکدخداش یعنی آمریکا وچه خیانتها که مرتکب شد رجوی که به درک رفته لعن بش تا قیامت باقیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها