واکنش وزارت خارجه به هشدار باکو درباره سفر به ایران

سخنگوی دستگاه دیپلماسی هشدار وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به شهروندانش برای سفر به ایران را ناشی از سیاست رژیم صهیونیستی دانست.

واکنش وزارت خارجه به هشدار باکو درباره سفر به ایران

 آقای ناصر کنعانی در فضای مجازی نوشت: وزارت خارجه آذربایجان نسبت به سفر شهروندان خود به ایران هشدار داده است! این همان سیاستی است که رئیس‌ رژیم جعلی، کودک‌کُش و اشغالگر صهیونیستی اخیرا در سفر به باکو در پیش گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: آن که باید مردم آذربایجان را از آن ترساند، رژیم_صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی. سیاست ما همچنان لغو روادید و آغوش باز به روی برادران و خواهران آذربایجانی است.
تداوم سیاست همسایگی سرلوحه کار ماست البته در چارچوب احترام متقابل و رعایت آداب همسایگی.
در ادامه اقدامات غیردوستانه باکو در روابط با تهران، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با صدور هشدار سفر به شهروندانش توصیه کرد در سفر به ایران احتیاط کنند و فقط در صورت لزوم سفر کنند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    شما هم در عملی متقابل از مردم بخواهید در سفر به کشورآذربایجان جانب احتیاط رو بگیرند ضررکه نداره مثلاً مگه الان روادید سفر به افغانستان رو به راحتی می دید مگه

  • تنهای تنها
    0

    بیشترین مبادله مربوط به ایران است ضرب‌المثل میگه مالت بپا و همسایت دزد نکن حالا شما میگید جاسوس اغتشاشگر یا ضد امنیت پس شما چکاره هستید طرف بیاد اینکار بکند بلژیک آمریکا سوئد آلمان انگلیس فرانسه‌ کشورهای مطرح جاسوس می‌فرستند اما افغانستان سوریه لبنان عراق و ترکیه جاسوس نمیفرستند

  • ناشناس
    4

    دخالت در امور آذربایجان برای ما خطرناک است آذربایجان با ترکیه هم پیمان است وتنش زدایی در منطقه شمال به نفع ترکیه خواهد بود

  • 5

    سکوت و کوتاهی در برابر مقابله آذربایجان برای ما خطرناک است آذربایجان وترکیه ومزدورانشان هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

    نظرات شما -
    • 0

      یادت باشه اونا ملت بی دفاع خودمون نیستندا که تا دندون مسلح بشی بری هر کاری خواستی بکنی پاداشم بگیریها

  • 0

    سوال بزرگی است برای ما چرا دولت و مردم سوریه اجازه می‌دهند منابع ملی کشورشان غارت شود!؟
    نمی‌توانید اموال غارت شده کشورتان پس بگیرید آتشش بزنید.
    دیگی که برای مردم سوریه نجوشد بگذارید سر سگ در آن بجوشد.

  • ناشناس
    0

    اینجا سرزمین وحشت وجنایت است ما داخل
    هستیم متوجه نمیشیم

  • ناشناس
    0


    کشتار باکو قتل‌عامی بود که در سال‌های ۶ فوریهٔ ۱۹۰۵ میلادی و ۱۵ سپتامبر ۱۹۱۸ و ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۹۰ میلادی علیه ساکنان ارمنی‌تبار شهر باکو توسط سربازان جمهوری سوسیالیستی شوروی آذربایجان انجام گرفت. در حقیقت کشتار ۱۹۹۰ ادامهٔ کشتارهای مشابهی بود که پان‌ترکیست‌ها و جمهوری دمکراتیک آذربایجان و مساواتی‌ها در سال‌های ۱۹۰۵ و ۱۹۱۸ میلادی علیه ارمنی‌های جمهوری آذربایجان به مورد اجرا گذاشته بودند.

  • ناشناس
    0


    علی اف عقلش را از دست داده است
    باکو هیچگاه قابل اعتماد نیست.
    آقای الهام علی اف! دهانت را ببند و به مشکلات مردم جمهوری آذربایجان رسیدگی کن
    آقای الهام علی اف! دهانت را ببند و به مشکلات مردم منطقه قره باغ رسیدگی کن





  • 0

    چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

  • ناشناس
    0

    بذارید بیان فقط بجاشون یکی داشته باشید اگه لازم شد هنگام معاوضه دست خالی نباشید

  • ناشناس
    0


    تکرار ادعاهای تروئیکای اروپا درباره برنامه هسته‌ای ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و... بوده است

  • 0


    غرب از سال 1394 تاکنون ثابت کرده است دیگر نمی‌تواند با بازگشت به مذاکرات وین مشکلات بر سر احیای برجام را حل‌وفصل بکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها