تصمیم طالبان برای انتقال آب پنجشیر به کابل

قرار است یک شرکت داخلی روی انتقال آب ولایت پنجشیر به کابل سرمایه‌گذاری کند.

تصمیم طالبان برای انتقال آب پنجشیر به کابل

سید محمد توقیر، نماینده‌ شرکت حبیب گلزار در دیدار با نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان گفته است که روی پروژه انتقال آب پنجشیر به کابل سرمایه‌گذاری می‌کند.

دفتر مطبوعاتی وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نماینده‌ شرکت یاد شده در این دیدار تعهد کرده که در قسمت انتقال آب دریای ولایت پنجشیر به ولایت کابل سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: جنگ سرد طالبان با ایران آغاز شده/ باید با مخالفان طالبان رایزنی شود

به گفته منبع، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان هم از سرمایه‌گذاری جدید آن شرکت استقبال کرده و گفته که به حل مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • هواشناس
    11

    نیازی به فشار به طالبان برای حقه آبه نیست. طبیعت از انسان های لجوج و غیر منطقی انتقام می گیرد. بارش های پیش رو در دوره سرد پیش رو در صورت عدم رها سازی اب سد باعث خسارت سنگینی برای طالبان خواهد شد. زمستان و پائیز پیش رو با بارش های سنگینی همراه خواهد بود. فقط باید این 3ماه را هر طوری شده در مناطقی که تنش آبی ایجاد می شود کنترل کرد.

    نظرات شما -
    • علی
      1

      هواشناس چیزی به اسم انحراف مسیر وجود داره طالبان مسیر هیرمند رو منحرف کرده

    • ناشناس
      0

      امیدواریم این پیش بینی به سرنوشت پیشبینی زمستان سخت اروپا دچار نشود...

  • نگون بخت
    0

    نیاز به سیمان،میلگرد ندارند؟

  • هواشناس
    0

    این وعده من به شما. حتی اگر انحراف در مسیر اب ایجاد کرده باشند انقدر حجم بارش رخ خواهد داد که افغانستان را با مشکلاتت عدیده ایی مواجه خواهد کرد.

  • یزدی
    0

    این هواشناس رروی هواست،اقا جان مسبر اب منحرف شده میفهمی،ما در یزد مسأله اب را بهتر میفهمیم،مسیر در طول چند قرن و به اینجا چند هزار سالست،تغیر مسیر به ریگزار یعنی اگر اب خزر هم رها شود فرو میرود و هیچ مشکلی برای طرف نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها