یک مقام ارشد در دولت اوکراین:

برای یک ضد حمله بزرگ آمادگی داریم

مقام ارشد در دولت اوکراین گفت که این کشور برای یک ضد حمله بزرگ به منظور بازپس گیری قلمروهای خود از ارتش روسیه آماده است. به نظر می رسد که ارتش اوکراین در بخش جنوبی عملیات نظامی را دنبال می کند و از سوی دیگر روسیه نیز تدابیر امنیتی را تشدید کرده است.

برای یک ضد حمله بزرگ آمادگی داریم

به گزارش خبر فوری، ان اچ کی نوشت: اولکسی دانیلوف، دبیر شورای دفاع و امنیت ملی اوکراین ، روز بیست و هفتم ماه مه در مصاحبه با بی بی سی انگلیس درباره ضد حمله بزرگ ارتش اوکراین با اشاره به اینکه:«‌ عملیات ممکن است فردا یا پس فردا یا ظرف یک هفته آینده شروع شود. ما نباید این فرصت تاریخی را از دست بدهیم. » رویکردی نشان داد که ارتش اوکراین برای شروع ضد حمله بزرگ آمادگی کامل دارد. همچنین والری زالوژنی ، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین ، روز بیست و هفتم ماه مه به همراه انتشار ویدیویی از یک سرباز در شبکه های اجتماعی پیامی را توییت کرده است،  دایر بر اینکه:« زمان حمله فرا رسیده است. »‌

رییس جناح طرفدار روسیه در منطقه زاپوریژیا جنوبی که روسیه مدعی الحاق آن است ، گفت:«‌ ارتش اوکراین حملات خود را با موشک های کروز ارائه شده از بریتانیا دنبال می کند و به احتمال قوی ضد حمله بزرگ ارتش اوکراین به زودی آغاز می شود. »‌ ارتش اوکراین در ایالت زاپوریژیا در حال اجرای عملیات نظامی است و به تازگی یک مرکز نظامی در شهری تحت اشغال ارتش روسیه را منفجر و از سوی دیگر ارتش روسیه تدابیر امنیتی را در این ایالت تشدید کرده است.

از سوی دیگر ، وزارت دفاع انگلیس روز بیست و هفتم ماه مه درباره میدان نبرد باخموت در ایالت دونتسک واقع در شرق اوکراین اعلام کرد ، موسسه خصوصی نظامی واگنر روسیه که اعلام عقب نشینی کرده ، خروج از بخشی از حومه باخموت را آغاز کرده است و به احتمال قوی نیروهای ارتش روسیه در این مناطق مستقر خواهند شد. اندیشکده آمریکایی «‌ موسسه تحقیقات جنگ »‌ روز بیست و ششم ماه مه در تحلیلی اعلام کرد:«‌ چنانچه ضد حمله ارتش اوکراین در اطراف باخموت با پیروزی همراه شود ، ممکن است راهبرد روسیه را به هم بریزد. »

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    9

    خخخخخخ
    باشه تو گفتی ما باور
    از کجا اسلحه گدایی کردی دلقک

  • ا
    7

    بدبخت کشورت را برای سالها بردی زیر قرض

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      وطن فروشی هنر امثال توست ، نه غلام ؟

  • 🐜
    0

    ب امید خدا جان روسیه نابود می‌شود و ماملت ایران از استعمارگری روسیه وچین رها شویم آمین

  • ابوالفضل
    0

    مرگ بر روسیه متجاوز

  • خدا میدونه
    0

    خوشم میاد نظرات مخالف همیشه بیشتر هست نه به ج ا در واقع!

    نظرات موافقم خود سایت یه نفر رو اجیر کرده که دائم مینویسه خودشم هی میره و میاد لایک میزنه :))))

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها