رئیسی پیروزی مجدد اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهور ترکیه، آن را نشانگر تداوم اعتماد ارزشمند ملت ترکیه به وی دانست.

رئیسی پیروزی مجدد اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک پیروزی مجدد «رجب طیب اردوغان» در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، ابراز اطمینان کرد که در دوره پیش‌رو روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه بر پایه پیوندهای مستحکم تاریخی، فرهنگی، دینی، حسن همجواری، احترام متقابل و منافع مشترک دو ملت بیش از پیش تقویت و همکاری‌های نزدیک دو کشور در قبال تحولات منطقه و جهان اسلام، شرایط مناسب‌تری برای تقویت صلح و ثبات و توسعه منطقه فراهم خواهد کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    آفای رییس جمهور خیلی واضح و مبرا است که شما از زمانی که آمده اید یا در میز نشسته اید و صحبت کرده اید یا سفر کرده اید یا بازدید کرده اید و یا ... وفقط هدفتان این است که وقت را تلف کنید وقت هایی که میتواند به درد جامعه بخورد

  • 0

    ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
    رئیسی پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه را تبریک گفت/ سوال اینجاست که رئیسی چگونه و چطور فهمد است که اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروزی شده است.
    ولی از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را در سراسر کشور درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد چرا؟

  • ناشناس
    0


    بانک‌ها دولتی و هم خصوصی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن به بازنشستگان مخابرات و هم تامین اجتماعی نمی‌دهند/ وزیر اقتصاد پیگیری کند.
    و هیچ کسی هم تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید این موضوع را پیگیری کنند.
    متأسفانه نزدیک به ۱۶ تا ۱۷ ماه است که بانک‌ها وام بدون ضامن را پرداخت نمی‌کنند
    از سوی دیگر برخی از بانک‌ها جلوی وام‌های خرد دیگر مانند وام‌های ۱۰ میلیون تومانی را بستند. وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید برای رفع این مشکل ورود و موضوع را پیگیری کنند.


  • ناشناس
    0


    و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که جامعه جهانی به همراه آمریکا و متحدانش از تروریست ها در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 0


    رئیسی پیروزی مجدد اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت/ حمایت از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
    ترکیه از سال 2011 تاکنون بیش از 999 هزار تروریست وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها