میرسلیم: دیگر نامزد نمی‌شوم

نماینده تهران در مجلس در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد؟ تصریح کرد: نه انشالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد.

میرسلیم: دیگر نامزد نمی‌شوم

در فضای گمانه‌زنی‌ها درباره اعلام داوطلبی بسیاری از چهره‌ها و نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس دوازدهم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از انصراف خود در انتخابات پیش‌رو خبر داد.

مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه اخیراً خبری مبنی بر اینکه حزب موتلفه از شما در انتخابات پیش‌روی مجلس حمایت نخواهد کرد، گفت: خیر، چنین موردی مطرح نشده و این گمانه‌ای است که خبرنگاران مطرح می‌کنند، بنده مصاحبه ترقی را خواندم او به چنین موردی اشاره نکرده است.

او افزود: در جلسه حزب موتلفه مطرح شد که برای حمایت از نمایندگان در انتخابات آینده مجلس ابتدا عملکرد آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم، خود بنده هم یکی از نمایندگان هستم و بحث شخص من نیست.

میرسلیم در پاسخ به اینکه در انتخابات مجلس دوازدهم داوطلب خواهید شد؟ تصریح کرد: نه انشالله داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نخواهم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه چرا داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نمی‌شوید؟ خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه سن بنده از ۷۵ سال بیشتر شده در نتیجه نمی‌توانم داوطلب شوم.

منبع: گسترش نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها