سعید جلیلی: تجویز دوباره برجام به عنوان یک راه حل یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند/ ویدئو

سعید جلیلی مطرح کرد: کسانی یک زمانی بر برجام تاکید کردند و در این مسیر رفتند، ولی نتیجه نگرفتند حالا اگر کسانی آمدند همان راه حل را تجویز کردند این یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند.

سعید جلیلی: تجویز دوباره برجام به عنوان یک راه حل یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند/ ویدئو

مراسم تقدیر از روحانی روشنگر هسته‌ای «شهید مهدی مطلبی» با حضور سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدصادق شهبازی، پژوهشگر و فعال اجتماعی، حسین ایزدی، نویسنده و پژوهشگر و حسین آبنیکی، همکار شهید احمدی روشن، در دانشگاه تهران برگزار شد.

سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، در این مراسم مطرح کرد: تعمق و تأمل در موضوعات باعث می‌شود با یک جمله درباره موضوعات قضاوت نشود. همانند دوران جاهلیت که در کنار جنگاور، برخی قبایل شاعر هم در کنار خود داشتند تا بتواند با هجو مطالب حرف خود را به کرسی بنشاند. اما ویژگی بارز جناب آقای مطلبی همین بود که با یک توئیت و یک جمله یا طعنه رد نمیشد.

هزاران صفحه مطالعه کرده و صدها صفحه ارائه می‌کرد که یک روشنگری دقیق بود و این نیاز امروز جامعه ماست. در کار روشنگری نباید وارد فضای مطالب زرد شد. زرد یعنی مطالب حاشیه‌ای را به متن آوردن. آقای مطلبی در عمر خود یک حرکت خالصانه و با استدلال در زمان خودش انجام داد. این حرکت در زمان خود بسیار ارزشمند بود و یک نمونه و الگوی ارزشمند فرهنگی بود. یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ما اجرای مدل کار شهید مطلبی است.

وی افزود: کسانی یک زمانی بر برجام تاکید کردند و در  این مسیر رفتند ولی نتیجه نگرفتند  حالا اگر کسانی آمدند همان راه حل را تجویز کردند این یعنی یک تجربه تلخ را دوباره تکرار کردند .

حجم ویدیو: 11.90M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44 | دانلود ویدیو
منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها