رئیس طالبان: قوانین غیراسلامی به‌هیچ‌وجه در افغانستان اجرا نخواهد شد

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در یک فایل صوتی منتشرشده می‌گوید هرگز اجازه نخواهد داد قوانین غیراسلامی در افغانستان اجرا شوند.

رئیس طالبان: قوانین غیراسلامی به‌هیچ‌وجه در افغانستان اجرا نخواهد شد

«ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی هیئت حاکمه افغانستان با انتشار این فایل صوتی می‌گوید این اظهارات آخندزاده هنگام سخنرانی نماز عید سعید فطر در مسجد جامع قندهار ایراد شده است.

رئیس طالبان می‌افزاید یکی از وظایف هیئت حاکمه افغانستان، اجازه ندادن به مداخله در مسائل داخلی نظام کنونی است.

آخندزاده در اظهاراتش می‌گوید: «بالله این وعده را کردیم تا یک قانون کفر هم در افغانستان جایی پیدا نکند، کاری را که اسلام را به خطر می‌اندازد و اسلام را از بین می‌برد و یا خلاف اصول اسلامی باشد، قطعاً انجام نمی‌دهیم».

وی با تأکید بر ساختار حکومت اسلامی می‌افزاید: سیاست سالم، حکومتداری بربنیاد شریعت، حفظ شریعت اسلامی و جاری کردن حدود در حکومت اسلامی واجب است.

رئیس طالبان در بخش دیگری از سخنانش نیز تصریح می‌کند اگر احکامش براساس شریعت نباشند، نباید اجرا شوند.

آخندزاده می‌گوید: «حکم من زمانی قابل اعتبار است که موافق با شریعت باشد، اگر مخالف شریعت بود، کسی اطاعت نکند. در صورت که مخالف شریعت نباشد، این اطاعت از امیر نیست، این اطاعت از الله است».

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    توروخدا این طالبها را ببین مقدس نماهای بی‌دین انقد واسه ما جانماز آب نکشید پاش بیافته شماها از شیطون بدترین از اسلام هم فقط ریش بلند کردن و زندانی کردن زنها را یاد گرفتین یزیدی زمان آب به روی مردم محروم بلوچ بستین اسلام به کمرتون بزنه روانیهای ازبند فرار کرده شما را چه به اسلام ودوستی با ایران از دست شما همون آمریکا میاد حسابتون را بزاره کف دستتون شما هم قدرت وعزتتون را مدیون آقای خامنه‌ای هستین که اجازه نمیده تو عرصه دو روز از حکومت ساقططو ن کنیم والله آفتابه از طلا هم که باشه جاش تو توالت مختص آقایون طالب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها