فاطمی امین در واکنش به شایعه برکناری اش: شوخی نکنید!

فاطمی امین وزیر صمت شایعات مربوط به برکناری خود را رد کرد.

فاطمی امین در واکنش به شایعه برکناری اش: شوخی نکنید!

در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، سخنگوی دولت اعلام کرد که با توجه به اینکه مدیران مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تغییراتی در بدنه دولت اعمال خواهد شد.

بر همین اساس نیز هفته پیش شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابجایی در ریاست سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت صندوق نوآوری و شکوفایی بود. پیش از این هم شاهد تغییر رئیس کل بانک مرکزی و وزیر آموزش و پرورش بودیم.

در این بین برخی از رسانه‌ها در مورد تغییر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت گمانه زنی‌هایی مطرح و چالش‌هایی همچون صنعت خودرو، بازار لوازم خانگی، فولاد و مس را عاملی برای تغییر وزیر اعلام کردند.

در این رابطه نیز خبرنگار ما از وزیر صمت پرسید که «آیا گمانه زنی‌ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر» که فاطمی امین در پاسخ گفت: «قرار بود شوخی نکنید!»

 از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها