جنجال تصویر نماینده مجلس با لودر

نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: لودری به ارزش ۵ میلیارد تومان با ارتباطات صورت گرفته و بدون هزینه ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم.

جنجال تصویر نماینده مجلس با لودر

احمد مرادی امروز در گفت و گویی رسانه ای در واکنش به انتشار یک عکس از وی با یک لودر و یک بنر در بندرخمیر که با واکنش هایی در فضای مجازی همراه بود، اظهار کرد: لودری به ارزش ۵ میلیارد تومان با ارتباطات صورت گرفته و بدون هزینه ای از سوی شهرداری خمیر به مردمان این دیار هدیه شد که به درخواست خود شهرداری و اعضای شورای شهر بنده رفته و مشاهده کردم بنری نصب و عکسی به یادگار گرفته شد که اطلاعی از انتشارش نداشتم.

وی افزود: معتقدم مردم باید مطلع شوند یک مسئول یا نماینده چه می کند و چه اقداماتی در جهت رفع مشکلاتشان انجام می دهند، بنده به مردم قول دادم که خدمت کنم و در دسترسشان باشم و تلاش کرده ام بتوانم ذره ای مشکلات مردم را برطرف کنم و کارهای کوچک و بزرگ در کنار هم باید انجام شود تا بتوانیم مشکلی را کاهش دهیم.

 

به گفته احمد مرادی، برای خمیر نیز وجود لودر یک درخواست چند ساله بود و نیاز مبرم پس نمی توان این موضوع را کار کوچکی قلمداد کرد.

نماینده مردم مرکز هرمزگان همچنین عنوان کرد: به هیچ وجه از خدمت به مردم دلسرد نشده و نخواهم شد، حق مردم هرمزگان جایگاه بالاتری است و تمامی تلاش خود را می کنم تا قدرشناس محبت‌هایشان باشم و همواره پاسخگو بوده و خواهم بود.

مرادی درباره شایعه پیشنهاد مسؤولیت استانداری هرمزگان به وی نیز عنوان کرد: دوستی استانداری توانمند بوده و به فعالیتش ادامه می دهد و مجمع نمایندگان در کنار استاندار برای آبادانی هرمزگان تلاش می کند و بنده قصدی برای نشستن بر صندلی استانداری هرمزگان ندارم و در جایگاه نمایندگی به طور حتم می توانم مفیدتر باشم

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها