ترور نافرجام یک نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان در باکو

یکی از نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان در نزدیکی خانه خود در پایتخت این کشور، هدف تیراندازی قرار گرفته با این حال جان سالم به در برده است.

ترور نافرجام یک نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان در باکو

به نقل از خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان (آذرتاج)، «فاضل مصطفی»، نماینده مجلس ملی (پارلمان) این کشور شامگاه امروز (سه شنبه) در مقابل منزل خود در شهر باکو هدف تیراندازی قرار گرفته جایی که دو گلوله به پا و کتف وی اصابت کرده با این حال جان سالم به در برده و به بیمارستان منتقل شده است.

سرویس مطبوعاتی وزارت کشور جمهوری آذربایجان ضمن تایید ترور نافرجام مصطفی که بنیانگذار و رهبر «حزب رستاخیز بزرگ» (BQP) و تنها نماینده آن در پارلمان این کشور به شمار می آید، اعلام کرد که در حال حاضر وضعیت وی مساعد است و خطری جانش را تهدید نمی کند.

سرویس مطبوعاتی وزارت کشور جمهوری آذربایجان همچنین تاکید کرد که یک تیم عملیاتی در محل حادثه تیراندازی به نماینده مذکور حضور یافته و اقدامات لازم برای شناسایی هویت فرد یا افراد عامل این حادثه نیز آغاز شده است.

انجمن مدیریت واحدهای پزشکی جمهوری آذربایجان (طبیب) نیز در این باره اعلام کرد که پایگاه اورژانس و فوریت های پزشکی شهر باکو نزدیک ساعت 21:55 به وقت محلی (21:25 به وقت تهران) تماسی مبنی بر زخمی شدن مصطفی دریافت کرده و به دنبال آن نیز، کادر پزشکی بی درنگ وارد عمل شدند.

بنا بر اعلام انجمن مذکور، این نماینده پارلمان جمهوری آذربایجان از ناحیه کتف راست و قسمت فوقانی ران راست هدف اصابت گلوله قرار گرفته و هم اکنون خدمات پزشکی لازم را دریافت می کند جایی که وضعیت وی پایدار ارزیابی می شود و هیچ خطری برای زندگی وجود ندارد.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها