مخالفت اندونزی با حضور تیم اسرائیل در جام جهانی زیر 20 سال

اندونزی با حضور تیم رژیم صهیونیستی در جام جهانی زیر 20 سال، مخالفت کرد.

مخالفت اندونزی با حضور تیم اسرائیل در جام جهانی زیر 20 سال

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری العهد، خبرگزاری رسمی اندونزی اعلام کرد فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) مراسم قرعه کشی جام جهانی جوانان زیر بیست سال را که قرار بود امروز در جاکارتا پایتخت این کشور انجام شود به سبب مخالفت اندونزی با میزبانی از تیم رژیم اشغالگر در این مسابقات، لغو کرد.

فیفا این تصمیم را به عنوان اقدامی اولیه جهت فراهم شدن فرصت گفتگو برای دستیابی احتمالی به موافقت اندونزی با میزبانی از تیم رژیم اشغالگر اتخاذ کرد و ممکن است در صورت اصرار اندونزی بر موضع خود، حق میزبانی را از این کشور بگیرد.

 دولت اندونزی به منظور برگزاری این مسابقات در خاک خود که اقدامات لازم را برای آن انجام داده است پیشنهاد کرد مسابقات تیم رژیم اشغالگر در خاک سنگاپور انجام شود.

جاکارتا شاهد برگزاری بسیاری از تجمعات در مخالفت با رژیم اشغالگر و محکومیت جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین بوده است و شرکت کنندگان در آن خواستار جلوگیری از حضور اشغالگران در خاک کشورشان شده اند.

اندونزی (به عنوان بزرگترین کشور اسلامی در جهان) از جمله کشور‌های حامی حقوق فلسطینیان در محافل جهانی به شمار می‌رود و هیچ رابطه سیاسی با رژیم اشغالگر ندارد.

بیست و سومین دوره مسابقات جام جهانی زیر بیست سال از بیستم ماه مه تا یازدهم ژوئن برگزار می‌شود. قرار بود این مسابقات در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، اما برگزاری آن به سبب کرونا به تعویق افتاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها