واکنش نتانیاهو به تمرد نظامیان/ حلقه محاصره تنگ‌تر شد

رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.

واکنش نتانیاهو به تمرد نظامیان/ حلقه محاصره تنگ‌تر شد

همزمان با تشدید شکاف در میان نظامیان ذخیره و موج جدید خشونت در میان شهرک‌نشینان و کابینه نتانیاهو در فلسطین اشغالی در اعتراض به برنامه «اصلاحات قضائی»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به بنیامین نتانیاهو نسبت به تبعات منفی تشدید دامنه اعتراضات شهرک‌نشینان اشغالی بر ارتش و دستگاه امنیتی هشدار داد.

همزمان با اظهارات تند وزیر جنگ، «نداف آرگمن»، رئیس پیشین شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) هشدار داد «اسرائیل در سایه تهدیدات امنیتی و تداوم اعتراضات در مرحله به شدت خطیری وارد شده است.»

از سوی دیگر، نتانیاهو همزمان با تشدید وخامت اوضاع در فلسطین اشغالی و موج تازه‌ای از نافرمانی و تمرد میان نظامیان در پیامی با خطرناک توصیف کردن آن بر امنیت و ثبات این رژیم موقت صهیونیستی، خواستار پایان فوری این شورش‌ها و دامنه اعتراضات شد.

طی هفته‌های گذشته، فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا شاهد تظاهرات اعتراضی ضد کابینه راست افراطی نتانیاهو بودند.

این اعتراضات به دنبال رقابت شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی نتانیاهو و جناح معارض به ریاست یائیر لاپید، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران معارض رژیم صهیونیستی اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضائی و تلاش وی برای ممانعت از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و بر این باورند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق می‌دهد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها