حمله روزنامه ایران به محمد خاتمی: نهادهای اطلاعاتی یادشان رفت گزارش مسمومیت‌ها را به شما دهند

روزنامه جوان به محمد خاتمی به دلیل انتقاد از بی‌تفاوتی نهادهای امنیتی به مسمومیت‌ها حمله کرده و به کنایه خطاب به او گفته نهادهای اطلاعاتی یادشان نبود گزارش عملکرد به خاتمی دهند.

حمله روزنامه ایران به محمد خاتمی: نهادهای اطلاعاتی یادشان رفت گزارش مسمومیت‌ها را به شما دهند

محمد خاتمی که پیش از این با جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» اعلام همبستگی کرده بود، در بیانیه جدید خود اقدام به طرح ادعای کذب در مورد واکنش نهاد‌های امنیتی به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان کرده است. این شیوه همیشگی اصلاح‌طلبان است که خود را در جایگاه سخنگوی مردم قرار دهند و با دروغ، نهاد‌های حاکمیتی را متهم کنند، گویی خود هیچ‌گاه در حاکمیت نبوده‌اند! بماند که حتی وقتی خود هم در رأس قدرت بودند، باز ژست اپوزیسیون می‌گرفتند و به جای پاسخگو بودن، در جایگاه شاکی می‌نشستند.

این روزنامه سپس به کنایه نوشته است: نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور از اولین موارد مسمومیت‌های دانش آموزی، وارد موضوع شدند و به تلاش برای شناخت و رفع موضوع پرداختند، اما گویا متوجه نبودند که باید گزارش عملکرد خود را به خاتمی بدهند تا او بداند که به موضوع ورود کرده‌اند! باید این را پرسید که آیا اصلاح‌طلبان میان خود و ضدانقلاب تفاوتی در میزان تشویش اذهان عمومی ایرانیان می‌بینند؟
منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها