امام جمعه شهرستان گرگان:

هدف دشمن از مسموم‌سازی دانش‌آموزان، ناکارآمد نشان دادن نظام است

خطیب نماز جمعه گرگان گفت: هدف دشمن از به‌راه‌انداختن مسموم‌سازی دانش‌آموزان، ناکارآمد نشان دادن نظام و دلسرد کردن مردم از جمهوری اسلامی است.


هدف دشمن از مسموم‌سازی دانش‌آموزان، ناکارآمد نشان دادن نظام است

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه شهرستان گرگان با اشاره به مسمومیت های پیش آمده در سطح چند مدرسه دخترانه در کشور اظهار کرد: قطعا مسئولان جمهوری اسلامی ایران موضوع را پیگیری و ابعاد مسئله را روشن کرده و به اطلاع عموم خواهند رساند.

وی با بیان اینکه روشن شدن ماجرا و شناسایی عوامل آن زمان بر است، تاکید کرد: قطعا کسانی که در این ماجرا دخیل بوده اند به اشد مجازات گرفتار شده و بخششی در این خصوص نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: دشمن در فضای مجازی جار و جنجال زیادی به پا کرده که این یک حمله شیمیایی است و با بزرگ نمایی مسمومیت چند مدرسه می خواهند به مردم القا کنند که مسمومیت در تمام مدارس و تمامی شهرها اتفاق افتاد که واقعیت ندارد.

خطیب نماز جمعه گرگان مسمومیت در مدارس دخترانه را ادامه پروژه اغتشاشات اخیر دشمنان دانست و افزود: مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان نظام داده و این پروژه را شکست داند، بنابراین آنها با راه اندازی موضوع مسمومیت در مدارس دخترانه به دنبال این هستند که کشور را به آشوب بکشند.

نورمفیدی تلاش برا ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و دلسرد کردن مردم از نظام را از اهداف دشمنان در پروژه مسمومیت مدارس دخترانه برشمرد و افزود: قطعا به زودی ابعاد ماجرا مشخص و دست عوامل آن برای همگان رو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه ناو جنگی ایران بنا دارد دور زمین حرکت کرده و هزاران کیلومتر دورتر در دور افتاده ترین نقاط در یکی از بندرهای شهر برزیل پهلو بگیرد، گقت: این حرکت نشان از این دارد که ارتش دریایی ایران جز پنج ارتش برتر نیروی دریایی دنیا است به همین دلیل آمریکا تلاش کرد با برهم زدن رای کشور برزیل مانع این کار شود که موفق نشد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها