کنکور دکتری و کارشناسی ارشد رشته مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

آزمون ورودی دکتری مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور داوطلبانی از ارتش و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در روز پنجشنبه مورخه 11 اسفندماه سال ۱۴۰۱ همزمان با آزمون دکتری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردید.

کنکور دکتری و کارشناسی ارشد رشته مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش

در این آزمون داوطلبان دوره دکتری از نیروهای چهارگانه آجا و سایر نیروهای مسلح برای پذیرش در رشته مدیریت دفاعی – برای احراز مشاغل فرماندهی لشکر در نیروی زمینی و همطراز آن در سایر نیروها- به رقابت علمی پرداختند. دوره دکتری مدیریت دفاعی بالاترین دوره آموزشی سطح عملیاتی در نیرو‌های مسلح محسوب می­شود.

2

شایان توجه است که آزمون ورودی کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه نیز در دور روز متوالی (روزهای پنج­شنبه و جمعه مورخه 11 و 12 اسفندماه 1401) همزمان با کنکور سراسری کارشناسی ارشد سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می­گردد. مواد آزمون این رشته تحصیلی شامل دروس عمومی (جغرافیای نظامی، نقشه­خوانی، مدیریت، آمار، روش تحقیق، زبان انگلیسی و مدیریت اسلامی) و دروس تخصصی (آفند، پدافند، اصول و قواعد اساسی رزم، طرح­ریزی­های ستادی و دروس تخصصی پدافندهوایی، هوایی، دریایی و جنگ الکترونیک) است.

3

دانشگاه همه ساله با همکاری و نظارت سازمان سنجش آموزش کشور سعی می­نماید شرایط عادلانه­ای را برای رقابت کلیه داوطلبان از سراسر کشور فراهم نماید.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها