معاون روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان:

کادر پزشکی آخرین اخبار از سلامتی وزیر ورزش را اطلاع‌رسانی خواهد کرد

معاون روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص آخرین شرایط جسمانی وزیر ورزش گفت: سجادی در حال طی کردن مراحل درمانی است و به محض دریافت اطلاعات جدید از کادر پزشکی، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

کادر پزشکی آخرین اخبار از سلامتی وزیر ورزش را اطلاع‌رسانی خواهد کرد

اژدر شهابی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و کارمندان آسیب‌دیده وزارت ورزش در جریان سقوط بالگرد، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان در حال طی کردن مراحل درمانی است. ما در زمینه مسائل پزشکی اشراف و تخصصی نداریم اما به محض دریافت اطلاعات جدید از سوی کادر پزشکی و تخصصی، آخرین وضعیت جسمانی وزیر ورزش را از طریق سایت وزارت ورزش به‌صورت رسمی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

شهابی با اشاره به ترخیص دو نفر از کارمندان وزارت ورزش از بیمارستان افزود: در حادثه سقوط بالگرد، ۴ کارمند وزارت ورزش و جوانان نیز آسیب دیدند که روز گذشته ۲ نفر ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر محسن معتمدکیا مدیر روابط عمومی و ایمان روحانی‌منش در بیمارستان بستری و مشغول دریافت خدمات درمانی هستند. معتمدکیا از ناحیه کتف آسیب دیده و روحانی‌منش هم با آسیب دست و زانو مواجه شده است. البته شرایط جسمانی هر دو نفر خوب است و بعد از انجام آزمایشات لازم و طی کردن مراحل درمانی، فکر می‌کنم تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص شوند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها