پشت پرده تظاهرات ضدانقلاب در بلژیک/ با مشت و لگد به جان هم افتادند

روز گذشته باز هم ویدیوهای جدیدی از تجمع اخیر گروه‌های متنوع ضد انقلاب انتشار یافت که این‌بار حاوی صحنه‌های خشن درگیری میان اپوزیسیون ضد جمهوری اسلامی بود.

پشت پرده تظاهرات ضدانقلاب در بلژیک/ با مشت و لگد به جان هم افتادند

این تجمع اوایل هفته جاری در بروکسل پایتخت بلژیک و در حوالی ساختمان اتحادیه اروپا برگزار شد که تجمع‌کنندگان با تابعیت‌های مختلف، خواستار تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت‌های اروپایی بودند. خواسته‌ای که یکبار از سوی جوزپ بورل(مسئول سیاست خارجی این اتحادیه) و بار دیگر از طرف وزیر خارجه دولت آلمان تلویحاً «ناممکن» اعلام شد.

در تصاویر منتشر شده از این تجمع «اعضا و حامیان گروهک منافقین»، «اندک طرفداران احزاب مارکسیستی»، «سلطنت‌طلبان شاخه رضا پهلوی»، «مشروطه‌خواهان منتقد رضا پهلوی»، ««تجزیه‌طلبان پان‌عرب»، «همجنسبازان»، « اعضای احزاب مسلح پان‌کرد» و حتی عده‌ای با پرچم‌های «ایران باستان» خودنمایی می‌کردند.

این ویدیوها حاوی درگیری‌های شدید با مشت و لگد میان لیدرهای گروه‌های مختلف بود. شعاردهی تجزیه‌طلبان و منافقین علیه پهلوی از یک سو و «خفت‌گیری» یک عضو سازمان مجاهدین خلق توسط سلطنت‌طلبان و کتک زدن وی، از پربازدیدترین ویدیوهای درگیری‌های بروکسل بودند.
اگرچه به تبع تجویز نسخه‌دهندگان، رسانه‌های بیگانه سعی بر سرپوش گذاشتن روی درگیری میان این گروه‌ها دارند اما واقعیت تاریخی، توئیت‌های شرکت‌کنندگان در تجمعات و ویدیوهایی که در روزهای بعد از تجمع پربازدید می‌شوند، از شکاف حل‌نشدنی این گروه‌ها حکایت می‌کند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها