آنتونوف: آمریکا مدعی است که روسیه بهشت مجرمان سایبری است

سفیر روسیه در آمریکا از رویکرد ضد روسی دولت واشنگتن در قبال مسکو انتقاد کرد.

آنتونوف: آمریکا مدعی است که روسیه بهشت مجرمان سایبری است

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که ادعاهای دولت واشنگتن مبنی بر اینکه روسیه بهشت مجرمان سایبری است، نادرست و غیرمسئولانه است. به گفته آنتونوف این اظهارات، بخشی از جنگ ترکیبی آمریکا علیه روسیه را تشکیل می دهند.

دیپلمات ارشد روسیه با اشاره به تحریم های روز گذشته آمریکا علیه گروه جرایم سایبری Trickbot ، که به ادعای آمریکا در روسیه مستقر است، نیز تاکید کرد که این نمونه دیگری از اتهامات بی اساس علیه روسیه است.

آنتونوف ادامه داد به نظر می رسد خزانه داری آمریکا هیچ کاری جز وضع تحریم ها علیه شهروندان روسیه ندارد. و همه این کارها را به روشی بسیار ناشیانه بدون استدلال و مدرک انجام می دهد.

به گفته این دیپلمات روس، این اقدامات تلاشی آشکار برای مبارزه ظاهری با جرایم سایبری در برابر چشم مالیات دهندگان آمریکایی است.

آنتونوف در ادامه یادآور شد که روسیه همواره تاکید کرده است که جرایم سایبری تنها از طریق تلاش های متقابل قابل شکست است. طرف روسی آمادگی خود را برای همکاری با آمریکا در زمینه امنیت سایبری زمانی نشان داد که به درخواست ایالات متحده، سازمان های اطلاعاتی روس عملیاتی را برای خنثی کردن اعضای یک گروه بزرگ هکری انجام دادند. اما در مقابل واشنگتن گفتگوی کرملین و کاخ سفید را در مورد این موضوعات متوقف کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها