مادر فرهاد میثمی همراه با پسرش دست به اعتصاب غذا زد/ حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند

محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی با بیان اینکه «حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند» خبر داد که مادر او هم در مواردی همراه پسرش دست به اعتصاب غذا زده است.

مادر فرهاد میثمی همراه با پسرش دست به اعتصاب غذا زد/ حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند

استخوان‌هایی که کم مانده از پوست بیرون بزند، چشمان کم سویی که انگار منتظر یک تکانه هستند تا به خاموشی برسند.قامتی خمیده و انگشتانی که نشانه‌ای از اثرگذاری در آنها باقی نمانده است ...مجموعه این عبارات، شرحی است که پس از بیرون آمدن عکسی از فرهاد میثمی پزشک، فعال مدنی، مترجم و زندانی سیاسی میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. چهره‌ای که در 9مرداد97 به دلیل مخالفتش با حجاب اجباری بازداشت و به زندان اوین منتقل شد و پس از آن به دلیل تداوم کنشگری‌های مدنی‌اش به زندان رجایی‌شهر تبعید شد. میثمی اما در زندان نیز دست از کنشگری‌های مدنی خود برنداشت و با امساک از غذا خوردن ارتباط خود را با افکار عمومی حفظ کرد.

بر اساس اظهارات محمد مقیمی، وکیل فرهاد میثمی، نخستین‌بار برای حمایت از پرونده نسرین ستوده و رضا خندان دست به اعتصاب غذا زد و پس از آن به تناوب از این روش برای بیان دیدگاه‌هایش استفاده کرد.  محمد مقیمی، وکیل فرهاد میثمی در گفت‌وگوی اختصاصی با «اعتماد»  ضمن تبیین ابعاد حقوقی پرونده میثمی تلاش می‌کند زوایای تازه‌ای از شخصیت و ایده‌های این فعال مدنی را نیز تشریح کند. 

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها