‏پدر ‎کیان پیرفلک احضار شد/ توضیحات دادستان شهرستان ایذه

برای میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک کودک ۹ ساله کشته‌شده، احضاریه فرستاده شده است.

‏پدر ‎کیان پیرفلک احضار شد/ توضیحات دادستان شهرستان ایذه

او در پی تیراندازی در ایذه به تاریخ ۲۵ آبان، به شدت مجروح و در بیمارستان بستری شد.

دکتر مهرداد پیرفلک «برادر او» با انتشار یک استوری نوشت: در این زمان که برای خانواده ما مصیبت عظیم و استرس غیرقابل تحمل به وجود آوردند و برای پرستاری و تیمار از برادرم که در ۲۴ ساعت باید چندین نفر در کنارش باشند و نیاز به آرامش و تمرکز در این فضای آشفته داریم

زن برادر را تعلیق کردند و برای او و برادرم که حتی توانایی نشستن ندارد و با زخم‌های عمیق و تن بی‌رمق که فقط با برانکارد می‌توان جابجاش کرد احضاریه می‌فرستند.

پدر کیان پیرفلک احضار شد؟

پدر و مادر کیان پیرفلک مطابق قانون آئین دادرسی به دادسرا فراخوانده شده‌اند

رسالتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر احضار والدین کیان پیرفلک (کودکی که در حادثه تروریستی ایذه جان خود را از دست داد) گفت: فراخواندن پدر و مادر مرحوم کیان پیرفلک مطابق قانون آیین دادرسی به عنوان اولیا دم جهت ارائه شکایت در صورت تمایل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حضور پدر و مادر مرحوم در صحنه حادثه این افراد جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی عامل ‌یا عاملان جنایت نزد مرجع قضایی فراخوانده شده‌اند.

وی افزود: والدین کیان پیرفلک چند بار به صورت تلفنی به دادسرا دعوت شدند اما به درخواست خودشان مبنی بر دعوت کتبی ابلاغیه به صورت کتبی برای آن‌ها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب ایذه در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر جلوگیری از ورود مادر کیان پیرفلک به محل کارش گفت: دادستانی شهرستان در مورد ادامه کار خانم مولایی مادر کیان پیرفلک هیچگونه ورودی نداشته و اظهار نظری نکرده است.

رسالتی ضمن دعوت افراد به انتشار اخبار موثق تاکید کرد: باکسانی که به هر نحو اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی کنند وفق مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: روزنامه اینترنتی فراز
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها