استانداری قزوین:

تکذیب ممانعت از ورود رسول خادم و پرویز پرستویی به زورخانه

روابط عمومی استانداری قزوین شایعه ممانعت از ورود رسول خادم و پرویز پرستویی در مراسم یادواره شهدا به یک زورخانه در شهر قزوین را تکذیب کرد.

 تکذیب ممانعت از ورود رسول خادم و پرویز پرستویی به زورخانه

در اطلاعیه ای که روز شنبه از سوی روابط عمومی استانداری قزوین صادر شده آمده است: در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها به نقل از رضا لایق، مربی سابق تیم ملی کشتی مبنی بر ممانعت حراست استانداری و فرمانداری از ورود رسول خادم و پرویز پرستویی به زورخانه‌ای در قزوین، ضمن تکذیب خبر مذکور به اطلاع می رساند که مراسم یاد شده که یادواره شهید سرافراز قاسم سلیمانی و یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم استان بود در زمان و مکان از پیش اعلام شده برگزار شد و اساسا آقایان رسول خادم و پرویز پرستویی مراجعه‌ای به آن مکان نداشته‌اند که از ورودشان ممانعت شود.

این اطلاعیه اضافه می کند: مشخص است که در هیچ جای کشور برای برگزاری چنین برنامه هایی با حضور چنین اشخاصی مجوزی اخذ نمی‌شود که بنا بر ادعای کذب مطروحه، مراجع قانونی استان قزوین نخواهند مجوز چنین برنامه‌ای را صادر کنند یا مانع از حضور افراد در این مراسم گردند.

در ادامه می خوانیم: مضافا اینکه حضور آقایان رسول خادم به عنوان قهرمان ورزشی و پرویز پرستویی هنرمند مطرح کشور در مراسم مربوط به شهید سلیمانی، توفیقی متقابل برای آنان و شکوه مراسم بود که به نظر نمی‌رسد هیچ منطق معقولی ممانعت از آن را توجیه‌پذیر کند و اساسا مدیرانی از دولت مردمی که خود را مدیون خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از جمله شهدای مدافع حرم می‌دانند، از هیچ کوششی در برگزاری باشکوه تر اینگونه مراسمات دریغ نمی‌نماید.

در پایان این اطلاعیه آمده است: علی ایحال ضمن تاکید مجدد بر کذب بودن خبر، حق پیگیری قانونی و قضایی علیه بیان کننده این روایت مجعول محفوظ خواهد بود.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها