وزیر طالبان: افغانستان با تبلیغات منفی غرب مواجه است

وزیر اطلاعات و فرهنگ طالبان در دیدار علمای کشورهای جهان اسلام گفت: افغانستان همانند کشورهای دیگر جهان اسلام با تبلیغات منفی غرب و برخی کشورهای مغرض مواجه است.

وزیر طالبان: افغانستان با تبلیغات منفی غرب مواجه است

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان، «خیرالله خیرخواه» وزیر اطلاعات و فرهنگ دولت موقت طالبان در دیدار با هیئت علمایی از فلسطین، مصر، سودان و لیبی گفت که افغانستان با تبلیغات منفی غرب مواجه است و از سران کشورهای اسلامی خواست تا واقعیت‌های عینی افغانستان را به جهان ارائه کنند.

خیرخواه افزود: «در حال حاضر جهان اسلام به ویژه افغانستان با تبلیغات منفی غرب و برخی کشورهای مغرض مواجه است، ما از علما برجسته جهان می‌خواهیم که واقعیت‌های عینی افغانستان را به همه بزرگان علما امت مسلمه و مسلمانان و جهانیان منعکس کنند.»

وی با اشاره به سیاست‌های دولت موقت طالبان گفت: هدف ما اجرای شریعت و فرامین الهی است و می‌خواهیم به هموطنان و شهروندان مسلمان خود کمک کنیم تا زندگی خوب اسلامی داشته باشند.

هیات علمای این سه کشور همچنین با ملابرادر، معاون اول نخست وزیر طالبان دیدار کردند. ملابرادر در این دیدار تاکید کرد که رسانه‌های غربی تصویر منفی از افغانستان نشان می‌دهند.

وی همچنین از علمای کشور‌های اسلامی خواست تصویر درستی از وضعیت واقعی افغانستان به مسلمانان جهان نشان دهند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها