امام جمعه دامغان:

کشف حجاب توطئه استعمارگران علیه ملت ایران بود

امام جمعه دامغان ضمن اشاره به کشف حجاب از سوی رضا خان، گفت: کشف حجاب به دست استعمارگران و بر اساس یک توطئه علیه مردم رقم خورد.

کشف حجاب توطئه استعمارگران علیه ملت ایران بود

حجت الاسلام محمدحسن رستمیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دامغان به میزبانی مصلای امام (ره) با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و با بیان اینکه جامعه قدردان صبوری مادران و همسران شهدا است، تاکید کرد: مادران و همسران شهدا به ما درس مقاومت دادند.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا راه و سیره حضرت ام‌البنین (س) را در پیش گرفته و با صبوری شأن به این بانوی بزرگ اسلام اقتدار کردند، تاکید کرد: باید قدردان مجاهدت و وجود مادران و همسران شهدا باشیم.

امام جمعه دامغان با اشاره به سالروز کشف حجاب از سوی رضا خان و با بیان اینکه این پدیده شوم به دست استعمارگران و بر اساس یک توطئه علیه مردم رقم خورد، ابراز کرد: استعمار با این کار به دنبال ایجاد مانع پیشرفت در جامعه بود.

رستمیان با بیان اینکه حجاب یک امری فطری و عقلی است، تاکید کرد: باید به بانوانی که حجاب ناقص دارند تذکر و نصیحت کرد که به رعایت حجاب بپردازند.

وی با بیان اینکه کلید واژه فتنه اخیر در کشورمان «زن» بود و دشمنان می‌خواستند با این فتنه به اهداف خود برسند، تاکید کرد: دشمنان بار دیگر با حضور مردم ناکام شدند.

امام جمعه دامغان از تأیید زمین بیمارستان دوم دامغان خبر داد و بیان کرد: با پیگیری مسئولان به زودی عملیات ساخت این طرح درمانی مهم و نیاز مردم، آغاز می‌شود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها