بیانیه «مجمع وعاظ جهادی» علیه معترضان/ اجرای «حدود اسلامی» بر اغتشاشگران، تنها راه بازگشت امنیت به جامعه است

مجمع وعاظ جهادی و انقلابی در بیانیه ای به حمایت از قوه قضائیه در ماجرای صدور احکام اعدام و زندان برای معترضان ماه های پرداخته و در بیانیه خود مدعی شده اند: اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است.

بیانیه «مجمع وعاظ جهادی» علیه معترضان/ اجرای «حدود اسلامی» بر اغتشاشگران، تنها راه بازگشت امنیت به جامعه است

تشکلی به نام «مجمع وعاظ جهادی و انقلابی» در بیانیه ای به حمایت از قوه قضائیه در ماجرای صدور احکام اعدام و زندان برای معترضان ماه های پرداخته و در بیانیه خود مدعی شده اند:«اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است.»

این تشکل حوزوی در بیانیه خود اعتراض ها به عوامل خارجی نسبت داده اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ متن این بیانیه به نقل از ارگان رسانه ای حوزه های علمیه (رسا) بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ یَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَاداً أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلاَفٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ سوره مائده آیه۳۳

کیفر آنان که با خدا و رسول او به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که آنها را به قتل رسانده یا به صلیب کشند یا دست و پایشان به خلاف ببرند (دست راست را با پای چپ یا بالعکس) یا نفی بلد و تبعید کنند. این ذلّت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و درآخرت باز به عذابی بزرگ معذّب خواهند بود.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از بدو تاسیس تا کنون بطور پیوسته از سوی مستکبرین عالم در معرض تهدید و تحریم بوده، حال آنکه دشمنی‌ ایشان در برهه فعلی شکل پیچیده‌ تری یافته و یک جنگ ترکیبی را رقم زده است. در قضایای اخیر، دشمن با تحریک و اجیر کردن منافقین داخلی و خارجی از یک طرف ونیز استفاده از عده ای جوانان غافل این مرز وبوم، امنیت و آرامش عمومی کشور را هدف قرار داده و با به شهادت رساندن تعداد کثیری از نیروهای مدافع امنیت و بسیجیان و شهروندان مظلوم توسط این اغتشاشگران بدنبال رسیدن به هدف شوم خود بوده است.

اکنون که وقت مجازات آشوبگران و عاملین ناامنی فرارسیده بخش دیگری از این جنگ ترکیبی در حال شکل گیری می باشد، بطوریکه با ترفند جدیدی در فضای مجازی و بعضا در فضای دانشگاهی به حمایت از عاملین ناامنی و معاندین نسبت به این مرزوبوم پرداخته تا مانع از اعمال قانون واجرای احکام شرعی شوند.

در دین اسلام فتنه انگیزی و تهدید مردم و ایجاد ناامنی گناهی بزرگ و نا بخشودنی بوده و افرادی که از طریق کشیدن سلاح سرد و گرم، اسباب سلب آرامش مردم را فراهم کرده و جو ناامنی ایجاد نمودند را مصداق محارب دانسته است.

باید خاطر نشان نمود که اجرای حدود اسلامی بر اغتشاشگران تنها راه بازگشت امنیت و آرامش به جامعه است و کوتاهی در مجازات این افراد زمینه‌ساز آشوب‌های بعدی خواهد بود.

لذا مجمع وعاظ انقلابی و جهادی از اقدام قاطع قوه محترم قضائیه تقدیر کرده، خواستار آن می باشد که با ادامه محاکمه اغتشاشگران و همچنین اجرای حدود شرعی و قانونی بر محاربین، اسباب آرامش و امنیت را در جامعه فراهم سازند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها