درخواست رسمی رادیو و تلویزیون اسرائیل

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته است تا هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند.

هویت خود را در قطر مخفی نگه دارید

شرکت رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی از تمامی خبرنگاران صهیونیست حاضر در قطر خواسته هویت خود را کاملا مخفی نگه داشته و به زبان عبری حرف نزنند و از هیچ علامت و نشانه ‌ای که نشان دهد اسرائیلی هستند، استفاده نکنند.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از خبرنگاران صهیونیست خواسته است تا از میکروفون‌ هایی استفاده کنند که هیچ علامتی نداشته و هویت آنها را نیز مشخص نکند.

صهیونیست‌ ها در حالی از اظهار هویت خود در قطر به ترس و وحشت افتاده‌اند که طی روزهای گذشته بارها خبرنگاران صهیونیست که قصد مصاحبه با تماشاگران جام جهانی قطر را داشتند، طرد شده و کسی حاضر به مصاحبه با آنها نشده بود.

اشغالگران صهیونیست گمان می ‌کردند عادی ‌سازی روابط با چند کشور عربی امنیت و آینده ‌ای بهتری را برایشان به ارمغان می‌آورد اما جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ثابت کرد که آنها همانند گذشته جایی در منطقه و در میان کشورهای اسلامی و عربی و حتی بسیاری از کشورهایی که روابطی رسمی با رژیم اشغالگر برقار کرده اند، ندارند و حمایت از مسئله فلسطین به یکی از داغ ‌ترین موضوعات در جام جهانی کنونی تبدیل شده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها