مقام سابق رژیم صهیونیستی:

هرکس کوکتل مولوتف در دست داشته باشد باید گلوله باران شود

حزب لیکود رژیم صهیونیستی به رهبری بنیامین نتانیاهو در حالی با انتصاب «ایتامار بن گویر» به عنوان وزیر امنیت داخلی موافقت کرد که ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، این انتصاب را آتش زدن به امنیت این رژیم ارزیابی کرد.

هرکس کوکتل مولوتف در دست داشته باشد باید گلوله باران شود

اولمرت در گفت وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره موافقت بنیامین نتانیاهو با انتخاب ایتامار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: کسی مسئول امنیت ما خواهد شد که دائم مشغول آتش زدن به امنیت ماست.

وی با ابراز نگرانی درباره انتصاب بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی، سابقه وی در تحریک نزاع بین صهیونیست ها و فلسطینی های مقیم سرزمین های اشغالی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در آستانه انتفاضه سوم هستیم و کسی که در چنین شرایطی مسئول امنیت ماست همه جا از الخلیل تا نقب و بیت المقدس، در حال روشن کردن آتش ناامنی است.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: کسی مامور تشکیل کابینه شده که حاضر است امنیت ما را برای حفظ جایگاه خودش به حراج بگذارد.

«عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی کابینه کنونی رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود از روی کار آمدن بن گویر ابراز نگرانی کرد و گفت: تعیین بن گویر به این سمت خطری برای امنیت (رژیم) اسرائیل است.

بن گویر به نژادپرستی و فلسطینی ستیزی معروف است و در اکثر نزاع های سال های اخیر بین شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی های مقیم کرانه باختری و سرزمین های اشغالی به ویژه قدس شرقی نقش داشته است.

وی در تازه ترین اظهارات خود خواستار افزایش نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها شد و تصریح کرد: هرکس کوکتل مولوتف در دست داشته باشد، باید گلوله باران شود.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها