فرمانده سابق کل سپاه: حاکمیت بیش از این با اغتشاشگران مماشات نکند/ هرچه سریع‌تر باید این بساط جمع شود/ جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است

فرمانده سابق کل سپاه گفت: حاکمیت نباید بیش‌از این با مماشات با این افراد برخورد کند و هرچه سریع‌تر باید این بساط با برخورد قاطع جمع شود.

فرمانده سابق کل سپاه: حاکمیت بیش از این با اغتشاشگران مماشات نکند/ هرچه سریع‌تر باید این بساط جمع شود/ جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است

سردار عزیز جعفری در دومین روز از شانزدهمین همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش‌های غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: حوادث و اتفاقات اخیر بسیار غم‌انگیز هستند.

فرمانده سابق کل سپاه با بیان اینکه باید در این راستا نیز مطالبه‌گری مردمی شدت پیدا کند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی قدرت بی‌نظیری دارد و این قدرت متکی به مردم مؤمن و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه در وقایع اخیر جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: این مظلومیت اگرچه دردناک است ولی نشان‌ دهنده برحق بودن نظام جمهوری اسلامی است.

جعفری ادامه داد: امید و امیدآفرینی باید به عنوان محور فعالیت‌ها در دستور کار قرار بگیرد و به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دفاع از مظلومیت انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری دارد، تصریح کرد: در هیئت‌های عزاداری نیز باید بصیرت وجود داشته باشد و حوادث اخیر تجزیه و تحلیل شود.

فرمانده سابق کل سپاه ادامه داد: بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی ازجمله تمدن نوین اسلامی و ... هنوز مانده است.

وی با اشاره به اینکه ضعف رسانه‌ای و فضای مجازی در اتفاقات اخیر تاثیرگذاری بسیاری داشته است، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی از زمان شکل‌گیری خود فتنه‌های عظیم‌تری را پشت سر گذاشته است.

جعفری با بیان نقش هیئت‌ها در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری، ابراز کرد: مقام معظم رهبری از انقلابیون و مؤمنین برای یک قیام و اجتماع بزرگ با محوریت جوانان برای تحقق اهداف انقلاب مطالبه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مطالبه رهبری از سال ۹۶ آغاز شده است، بیان کرد: همچنین ایشان تاکید دارند ظرفیت‌های ایمانی مردم به عمل صالح تبدیل شود.

فرمانده سابق کل سپاه با بیان اینکه هیأت‌های انقلابی و ولایی یک رسالت سنگین‌تری بر عهده دارند، اظهار داشت: در هیئت‌ها، جمع‌های میلیونی ایمانی شکل می‌گیرد که بستر اصلی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به اینکه هیأت‌ها بهترین تشکل عمل به خواسته‌های رهبری هستند، مطرح کرد: هیئت‌ها باید به عنوان گروه‌های کوچک مردمی، مخاطبین خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آماده کنند.

جعفری اضافه کرد: مردم با هویت و ماهیت تشکل‌های مردمی غیرسازمانی نقش‌های اثرگذار و مهمی در جامعه اسلامی دارند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها