عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعش های نوین، قاطعانه برخورد کرد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: حوادث تروریستی ایذه و اصفهان نشان میدهد دشمنان جمهوری اسلامی و بدخواهان ملت ایران ، امنیت مردم و ثبات کشور را کاملا هدف گرفته اند. از این رو باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعش های نوین ، قاطعانه برخورد کرد.

باید با عوامل جنایتکار آمریکا و داعش های نوین، قاطعانه برخورد کرد

 مرتضی حسینی در واکنش به حوادث تروریستی اخیر در کشور گفت: حوادث تروریستی ایذه و اصفهان نشان میدهد دشمنان جمهوری اسلامی و بدخواهان ملت ایران ، امنیت مردم و ثبات کشور را کاملا هدف گرفته اند.عوامل آشوبگر دشمن و مزدوران آمریکای جنایتکار که با سوءاستفاده از اعتراضات مردمی، وارد میدان شده و سعی داشتند مسیر اعتراضات مسالمت‌آمیز را به سمت درگیری و خشونت و کشته‌سازی ببرند، پس از ناامیدی از همراهی مردم ، به ترور و آدم‌کشی آشکار روی آورده‌اند! و داعش‌وار به حرم‌ها و اجتماعات مردم عادی تیراندازی می‌کنند و همه را به خاک و خون می‌کشند!

نماینده مردم میانه در مجلس ادامه داد: البته داعش‌های نوین یک فرق اساسی با داعش های خارجی دارند و آن این است که داعش های حاضر در سوریه و عراق با بی‌رحمی و قساوت تمام ، هر جنبده‌ای را که می‌دیدند اعم از زن و کودک و پیر و جوان، شیعه و سنی و مسیحی و ایزدی، می‌کشتند و علنا و با افتخار، عملیات جنایتکارانه خود را گردن می‌گرفتند.

اما داعش های نوین با همان بی‌رحمی و وحشی‌گری ،حمله مسلحانه تروریستی میکنند و آدم می‌کشند ، اگر به نیروهای امنیتی بخورد ، بعنوان یک اقدام موفقیت‌آمیز و به اصطلاح شجاعانه، برای خود رزومه می‌کنند و به اربابانش می‌فرستند و در رسانه‌هایشان منتشر می‌نمایند! اما اگر به مردم عادی بخورد با نهایت وقاحت، گردن نمی‌گیرند و به گردن نظام جمهوری اسلامی می‌اندازند و می‌گویند:کارخودشان است!. حالا مهم هم نیست حمله‌ها در یک زمان و یک فرم باشد! پس داعش‌های نوین از داعش‌های خارجی ، نامردتر و خبیث‌ترند.

وی گفت: شما ببینید دو عملیات همزمان، مشابه و با دو منشأ متفاوتهر دو موتورسوار، هر دو با اسلحه کلاش، هر دو ترور کور، هر دو کاملا شبیه هم؛ یکی در ایذه، یکی در اصفهان انجام میدهنددستور و نقشه عملیات یکی بوده، ولی ضدانقلاب می‌گوید ایذه کار خود نظام است، اصفهان نه. چرا؟چون شلیک تروریست‌ها در ایذه به مردم خورده، در اصفهان به نیروهای امنیتی.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: پس نیروهای مدافع امنیت در برابر این حرامیان جنایت‌پیشه، باید از شیوه مناسب و کارآمدتر استفاده نمایند: ۱- در مقابل تروریست‌های آدمکش بایستی با مشت آهنین و کوبنده و قاطع برخورد کرد۲- همزمان و به موازات سرکوب تروریستها ، اعتراضات مشروع ، شنیده شود و پاسخ داده شود.۳-تولید تصویر و روایت مستند از اینکه دشمن در پی ویرانی ایران است۴- پاسخ‌دهی مناسب به حامیان خارجی و بانیان تروریسم۵- اقدامات همه جانبه برای جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و نیز جلوگیری از ورود سلاح از مرزها بخصوص مرزهای غربی و شرقی. 

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها